Nyereményem a DM-től

Ha követtek facebookon, akkor már tudtok arról, hogy múlt héten nagyon mázlista voltam és a DM facebookos oldalán egy villámjátékkal nyertem egy sminkcsomagot. Azt már elárultam, hogy Alverde termékeket nyertem, de azt nem, hogy az Ethno Reloaded limitált kiadásból összeállított csomagot volt szerencsém megnyerni! 
Duplán örültem, ugyanis eddig még nem volt Alverde termékem, valahogy nem fogott meg igazán semelyik termékük sem, plusz sokalltam is az árukat, ugyanakkor arra már kíváncsi voltam, hogy vajon mit tud, továbbá ez a kiadásuk nagyon-nagyon tetszik! Nem követtem eddig nyomon, hogy milyenek voltak ezelőtt, de most így végigfutva néhányat, azt kell mondjam, tényleg nagy mázlista vagyok. Ez az érzés meg csak tovább fokozódott, mikor megkaptam a csomagot és szinte az összes termék az az árnyalatú, ami pont megtetszett a kampányképeken!
Jöjjenek is a képek a kis szépségekről, imádom a csomagolásukat is. Swatchokat nem készítettem, nemes egyszerűséggel elfelejtettem :D Most meg mire eszembe jutott már nem sikerült normális képet csinálnom róluk, mert fura sárga fény volt. De a kézfejemre felkenve gyönyörűek, jól pigmentáltnak tűnnek, szerintem alapra kenve csak még szebbek lehetnek, de erről és a tartósságukról a jövőben beszámolok majd!
A teljes trendkiadás, (nagyjából) mindenből egyet-egyet kaptam. :)



Szemhéjpúder:
Talán ennek örülök a legjobban, imádom a színeit! A két szemhéjpúder közül egyértelműen ezt választottam volna. Ahogy már említettem, a kézfejemre felkenve jól pigmentált színeket kaptam.

10 - Traditional Turquoises



Bronzosító:
Ennek is nagyon örülök, mivel eddig még nem volt bronzosítóm :P Kíváncsi vagyok rá, én magamnak tuti, hogy a világosabbat választottam volna, de majd kiderül, hogy milyen lesz.

20 - Terracotta Earth



Rúzs:
Az összes rúzs mind sötétebb árnyalatú, ami annyira nem az én világom, így teljesen mindegy volt melyiket kapom majd. Ez a földbarna rúzs egy erősebb színt ad, most csak simán felkentem, de megpróbálom majd, hogy fel lehet-e vinni halványabban ecsettel vagy ujjal.

10 - Earth



Szempillaspirál:
Ismét az az árnyalat, amit választottam volna. Bár a pillákon csak nagyon közelről lehet észrevenni, hogy ez bizony nem fekete, hanem szürke. Egyébként az illata kicsit fura és még felkenés után is éreztem egy darabig. :D

10 - Stone Grey


Szemhéjceruza:
A 4-ből kettőt kaptam, ismét csak amiket szerettem volna! Bár az arany is csábító :) Mindkettő jól pigmentált, nagyon tetszenek felkenve. Érdekesség viszont, hogy a Mandarint sokkal könnyebb felkenni, krémesebb, míg az Aquamarint valamivel nehezebb felvinni, keményebb állagú.

40 - Mandarin, 30 - Aquamarin



Nekem nagyon tetszik mind, nagyon örülök, hogy végre kipróbálhatom az Alverde termékeit is, pláne, hogy pont ebből a csodás kiadásból! Köszönet érte innen is a DM-nek!

Nektek hogy tetszenek? Megvan valamelyik termék ebből a trendkiadásból?

5 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Mennyi szépség. :)

M. írta...

húú.. nagyon szépek :)

mrs__kovacs írta...

Gratulálok! :]

Nóra írta...

wow,kíváncsi vagyok rájuk nagyon,gratu! :)

Elíz írta...

Köszönöm! :) Bizony, az én kis aranyoskáim! :D

Megjegyzés küldése