MUA gél állagú tus

A MUA nagy 50%-os akcióját én sem hagyhattam ki, ugyanis az első rendelésem óta egyrészt megbizonyosodtam arról, hogy nagyon megérik az árukat ezek a termékek, másrészt már rögtön a rendelés leadása után rájöttem, hogy kell még egy-két dolog. :) Bár a beauty wishlistemen a MUA-tól csak palettákat tüntettem fel, szerencsére még időben rájöttem, hogy tusokat is árulnak - és ugye egy új tus beszerzése is szerepelt a listámon. :) Így tehát az Essence tusról lemondtam, gondoltam 1,50 fontért kipróbálom mit tud a MUA, ha nem válik be, akkor sem gáz ennyi pénzért és megveszem az Essencet-t. De lelövöm a poént: bevált!

MUA Gel Eyeliner - Underground

Bevallom elsőre mikor megláttam milyen pici, megijedtem, de már rájöttem, hogy bőven elég lesz jó ideig, sőt, inkább remélem nem fog beszáradni! A mennyiséget azonban sehol sem találtam meg. 

Picike

A pici tégelyhez kapcsolódó csúcsos tető egy szintén pici ecsetet rejt magában. No igen, ez volt a másik ok, hogy megrendeltem, mivel ecsetet is akartam. Az ember lánya azt hinné, hogy amilyen pici, olyan gagyi és semmire sem jó, de ezt meg kell cáfoljam. Szuperül lehet használni, vékonyabb vonalat is lehet vele húzni.


Első vonásra nem a legjobban pigmentált, de egykettőre megszárad és ha átfutunk rajta mégegyszer, akkor máris éjfekete, szuperbiztos tusvonalat kapunk. A szupertartósságáról a második képen bizonyosodhattok meg.

Középen egy húzással, a széleken kettő húzással elért eredmény

Alapos dörgölés után

Én abszolút meg vagyok vele elégedve! Ennyi pénzért pláne szuper ilyen terméket kapni! Sajnos a szállítás miatt inkább több dolgot éri meg rendelni, de ha legközelebb akció lesz és már rég vágytok egy jó tusra, akko ne hagyjátok ki!

Ti rendeltetek már valamit a MUA-tól? Milyen tust használtok?

4 megjegyzés:

Aviana Rahl írta...

Én lemaradtam erről a nagy mua akcióról, de nem bánom...nekem a mülleres éppen elegendő volt, meg a pénztárcámnak is :P

Tust nem használok, én szemhéjpúderrel csinálok magamnak tusvonalat.

mrs__kovacs írta...

Elég jól hangzik :]

Anna írta...

Tényleg nagyon jónak tűnik. :)

Elíz írta...

Én nem hagyhattam ki, mert tényleg szuper minőség ennyi pénzért :)
És az is van olyan tartós, mint egy tus-tusvonal? :)

Megjegyzés küldése