Teszt ¤ Essence Colour Flash lila szempillaspirál

Jól meglepődtem, mikor megtaláltam a vázlatát ennek a bejegyzésnek, mert teljesen abban a tudatban voltam, hogy már régen megosztottam Veletek a tapasztalataimat erről a spirálról. :) Gondoltam, ha már befotóztam és összeszedtem a főbb gondolataimat, plusz teszteltem is egy jó ideig, akkor már megérdemli, hogy ide, a blogra is kitegyem, hiába egy kifutó termékről beszélünk. Illetve bár kifutó, mégsem mondanám hiábavalónak a posztomat, mivel egyrészt én még több helyen is láttam a boltokban belőle, másrészt pedig van több, különböző színű testvérkéje, ami még mindig az állandó szortiment része, én pedig merem feltételezni, hogy nagyjából azért ugyanúgy teljesítenek és ugyanazokat lehet elmondani róluk. Így hát fogadjátok sok szeretettel a bejegyzésemet erről a lila cukiságról!






Csomagolás: aranyos, csajos (vagy inkább kislányos?), lila tubusból nyerhetjük ki a lila festéket, melyet sárga feliratokkal tarkítottak. A vonalkódon megtaláljuk az árnyalat számát és nevét, bár ugye a színt már a csomagolásból is kitalálhatjuk. A legfontosabb információkat is leolvashatjuk a tubusról, viszont az összetevőkért már a honlapra kell ellátogatnunk. Sajnos a spirál nincsen lefóliázva, ez szerintem nagy hiba, hiszen így nem tudhatjuk, hogy vajon hányan bontogatták már ki előttünk.
Szín: lila, méghozzá egy kellemes levendula árnyalat.
Illat: kicsit furcsa (szerintem alkoholos-medvecukros-marcipános :D), de csak akkor lehet érezni, ha elkezdjük szagolgatni a kefét, amúgy gyorsan elillan.
Mennyiség: 9ml.
Ár: 1.099 Ft, de most akciósan 350 Ft.
Irritáció: nem okozott irritációt.
Tartósság: szépen bírja akár egész nap, nem morzsolódott és nem is kopott le. Nem vízálló, bármilyen sminklemosóval könnyen le lehet szedni, de akár vízzel is lemosható.
Használhatóság: a keféjét hagyományosnak mondanám, a vége kicsit elvékonyul, hogy a szemzughoz is könnyedén hozzáférkőzhessünk. Pont elegendő festéket vesz fel, nem kell a tubus száján lehúzogatni a felesleget, maximum a kefe csúcsán marad egy minimális felesleg, de ez akkor sem vészes, ha rajtahagyjuk. Szépen befesti a pillákat, én két vékony rétegben használom, így nagyon szépen kiadja a színét, de egy rétegben is tetszik, úgy valamivel visszafogottabb lesz az eredmény.
Ígéret: a honlapon olvastam, hogy dúsító hatást ígér, de engem igazából csakis a színe érdekel.
Valóság: ahogy említettem, én a színe miatt vettem meg és ez alapján is értékelem elsősorban. Így pedig nagyon meggyőző, mert már kevés festék is szép színt ad, mindezt csomósítás nélkül. De egyébként valóban van dúsító hatása is, viszont szerintem ez annyira nem feltűnő, talán pont a színe miatt.

Nos, azt kell hogy mondjam, nekem nagyon bejön ez a lila spirál! A színe csodás, nem túl harsány, de azért mégis feltűnő. Bár én előszeretettel használom csak az alsó szempilláimon, ami így még inkább visszafogja a valódi intenzitását. S miután ez a lila darab így bevált számomra, ezért mindenképpen be fogom még szerezni egy-két társát is! Szerintem nem fogok csalódni, legalábbis akkor biztosan nem, ha azok legalább így teljesítenek majd, mint ez. :) Jut eszembe még egy érdekességet olvastam a honlapon ezekről a spirálokról:  elvileg a hajat is lehet velük színezni - hát, én ezt még nem próbáltam és szerintem nem is fogom, de ha valaki már megtette, akkor várom az élménybeszámolóját! :)

Nektek tetszenek a színes szempillaspirálok? Ki melyiket próbálta már?

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon szép :) ha megdörzsölöd a szemed nem jön le ?

Elíz írta...

Niki: Húha, hát megmondom őszintén én a szememhez is alig nyúlok, ha van rajta valami, nem hogy még dörzsölgessem :) Félek, hogy amikhez hozzányúlkálok, nehogy aztán belemenjenek, ha meg mondjuk szempilla megy bele, akkor vagy megmosom a kezem és kihalászom vagy kikönnyezem, ha nincs lehetőségem kézmosásra :)

Megjegyzés küldése