Teszt ¤ Garnier Essentials 24H hidratáló arckrém

Bár még csak nagyjából két hete van a birtokomban ez az arckrém, úgy gondoltam, hogy mivel már azóta használom, így mostanra kiérdemelt magának egy külön bejegyzést. Különösen azért, mert nagyon elégedett vagyok vele! Ezzel most jól le is lőttem a poént, de azért még így is ajánlom Nektek e teszt elolvasását, főleg akkor, ha kerestek egy jó ár-érték arányú, hatékony és kellemes hidratáló arckrémet!


A krémet rejtő tégelyt egy papírdobozból csomagolhatjuk ki, melyről előbb még egy fóliaréteget is le kell szednünk. Alapos a csomagolás az egyszer biztos, amint az is, hogy 100%-ig biztosak lehetünk abban, hogy senki sem nyitotta még ki előttünk azt. A dobozon minden olyan információt megtalálhatunk, amit tudnunk érdemes egy arckrémről, tehát hogy milyen bőrre (nagyon száraz), milyen korosztálynak ajánlják, hogyan kell felvinni és persze az olyan tudnivalók sem hiányoznak, mint az összetevők, mennyiség (50ml), szavatosság. 


De amint láthatjátok, olvashatunk még arról a termékcsaládról is, melybe ez a krém is tartozik, illetve a csomagoláshoz kapcsolódóan is feltüntetik, hogy az környezetbarát.


E krém többek között  akácmézet is tartalmaz, melyet egy darab lépes méz jelez a doboz elején. Itt egyébként látható a tégely sziluettje is, mely pontosan akkora, amekkorát kézhez kapunk a kicsomagolás után.



A csavaros tetejű tégely könnyen kezelhető, biztosan zárja magába a halványvanília színű krémet. A kinyitásakor egyből érezhető a finom, mézes illata, nem tolakodó, hanem tényleg kellemes. Az állaga is pont jó szerintem, legalábbis nekem ez a legideálisabb, azaz mikor se nem túl folyós, de nem is túl tömény. Könnyen kenhető és nem kell sokat várni a felszívódására. Maximum akkor szívódhat fel lassabban, s hagyhat picit ragadósabb érzetet maga után, ha vastagabban kenjük fel, de mivel az én bőröm valójában nem tartozik a nagyon száraz kategóriába, amleyre ajánlják, ezért könnyen lehet, hogy az ilyen bőrrel rendelkezőknél nem fordul elő ilyen. 



Az akácméz mellett többek között még E-vitamint és glicerint is tartalmazó krém 24 órás hidratáltságot ígér, miközben táplálja azt, s egyben óvja a kiszáradástól. Nyilván ezt még nem próbáltam, mert azért még mindig fürdök minden nap legalább egyszer. :D De az biztos, hogy nagyon finom, puha bőrt varázsol az éjszaka leple alatt! Én ugyanis esténként használom, mivel régebben nem nagyon vált be nekem, ha hidratálót kentem az alapozóm alá. Lehet, hogy csak nem találtam még meg a nekem valót vagy akkor azok nem passzoltak egymáshoz, mindenesetre most sem érzem, hogy ki kéne így is próbálnom, ugyanis: ha este felkenem olyan hidratált lesz reggel az arcom, s úgy kitart az egész nap, hogy a nem túlságosan kedvelt Rimmel alapozóm nem tudja kiszárítani azt - pedig ez nagy szó ám. Az összetevők egyébként elég szépek szerintem (persze szinte mindenhol akad egy-két csúnyább), szóval egy rossz szót sem tudok mondani rá.

Krémmánia.hu
Legrövidebben úgy tudnám elmondani a véleményemet e krémről, hogy ha valaki egy igazán baráti árú (kb. 1.400 Ft, de sokszor van rá kedvezmény DM-ben, Rossmann-ban) és emellett nagyon jó hatású hidratáló arckrémet keres, akkor keresse ezt a boltok polcain. Különösen ajánlom persze a nagyon száraz és a száraz bőrűeknek. Ja és valamit még elfelejtettem, pedig fontos, hogy a pattanásokra, kisebb hegekre is nagyon jó hatással van! 

Ti milyen arckrémet használtok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése