Egészítsd ki! - Poncsós szett

Huh, ezer éve nem volt már ilyen bejegyzés a blogon, jól ki is maradtak a nyári és kora őszi szettek, pedig milyen jó is az az időszak, mikor még meleg van, világosban kelsz fel és érkezel haza és ellátsz 2 méternél messzebbre is reggelente, hmm... Na de vegyük észre a jó dolgokat is ebben az időben, például izgalmasan lehet öltözködni!

Ebbe a mai szettbe beleöntöttem most minden vágyamat, melyek címszavakban a következők: meleg, kényelmes, csillogó, poncsó, lapos csizma, ásvány. Ezekből azt hiszem kitalálhattátok már, hogy szeretnék egy poncsót és egy lapos csizmát, de persze egy csillogó szálakkal megbolondított felső is bármikor jöhetne és az ásványos ékszerekkel is régóta szemezek már. 
Persze egy burgundi nadrágra se mondanék nemet, amihez remekül passzol a poncsó, melyen a szürke mellett ilyen színű csíkok is futnak. Tudjátok már szerintem, hogy nem szeretek túl sok színt használni egyszerre egy szettben, így maradtam egy fehér felsőnél, ami viszont az izgalmas megoldásával nagyon jól feldobja a nadrág, a csizma és a poncsó egyszerűségét, habár ez utóbbi hoz némi játékosságot a szettbe a csíkjaival és rojtjaival. Mivel a felső 3/4-es és a poncsó sem hosszúujjú, így gondoltam egy karkötővel dobnám még fel az összhatást, ami mind színeiben, mind stílusában jól kiegészíti a többi darabot.


Mivel már olykor a mínuszok is röpködnek odakint, így én egy egyszerűbb, letisztultabb bőrkabátot még mindenképpen felhúznék - egyébként nekem nagyon tetszik a bőrkabát és poncsó párosa! A nyakat is érdemes már védeni ilyenkor, így egy sálat is beszereznék, valószínűleg egy egyszínűt, mondjuk szürkét, szerintem jól illene ehhez a színvilághoz. A táskánál viszont már szívesen nyúlnék valami izgalmas színhez - mit szólnátok mondjuk egy smaragdzöld darabhoz?
Teljesen megértem azokat, akik imádják az őszt, mert nem csak az öltözködés, de a smink terén is nagyon izgalmas dolgokat lehet művelni ilyenkor. Gondolok itt a sötét, drámai sminkekre, lenyűgözőek tudnak lenni! Habár tőlem távol állnak például a sötét rúzsok, de imádok bennük gyönyörködni, viszont most inkább egy füstös szemet választanék ehhez a szetthez. És egy kócos, feltűzött hajat készítenék hozzá (biztos tudjátok milyenre gondolok, messy pinned up hair címszavak alatt álomszépeket lehet találni a neten!). Lakkozás terén pedig egy körömről-körömre sötétedő ombre festést képzeltem el, a szett valamelyik színében.

Hogy tetszik Nektek ez az összeállítás? Ti milyen frizurát/sminket/manikűrt választanátok e szett mellé?

Az "Egészítsd ki!" eddigi részei:
Csinos fekete szett
Karácsonyi buli szett
Tavaszváró szett
Tavaszi tone-in-tone szett 
Előnyári szett

1 megjegyzés:

Dii írta...

Tökéletesen megfelel az ízlésemnek (talán a cipő kivétel), úgy ahogy van elfogadnám az egészet *-*

Megjegyzés küldése