Első látásra

Első látásra beleszerettem egy C&A-s felsőbe, amit még tavasz elején láttam, mikor egyik barátnőmmel (Nóri) a Plázában nézelődtünk. Bár tényleg nagyon tetszett, nem vettem meg, gondoltam majd a Joy vagy Glamour napokon megveszem kedvezménnyel, mivel új kollekciós darab volt. Igen ám, de pont egy hete milyen üzenetet kaptam reggel Nóritól? 20% kedvezmény minden női darabra a C&A-ben! Nem gondolkodtam sokat, elmentem, megvettem. Céltudatosan, csak azt az egyet, nem akartam elcsábulni. :) A -20%-kal 3590 Ft helyett 2870 Ft volt. Hátránya viszont, hogy 100% poliészter, de a színei kárpótolnak ezért. Sőt, a Joy/Glamour napokon tervezem a társa (esetleg társai) beszerzését is!
Itt a kicsike:



 
Egy fehér nadrággal, egy csini arany, pink vagy lila balerinával és egy nagyméretű arany karkötővel szeretném felavatni először. H&M-ben láttam is hozzáillő pink és lila balerinát, bár én pont egy aranyszínűt szeretnék beszerezni. (Jellemző, hogy pont az kell, amit sehol sem találok...) Ha esetleg láttok ilyet valahol, szóljatok! :)

(A képeket sajnos csak telefonnal tudom most készíteni, ezért a színek fakóbbak, eltérőbbek kissé, mint a valóságban.)

4 megjegyzés:

Nóra írta...

Csini darab! :)

Ilka von Torok írta...

De vagi :)
http://ilkavontorok.blogspot.com/

Elíz írta...

Köszi, már csak pár nap és Glamour-napok, ha tetszik, akkor hajrá! ;)

djkaty írta...

Nagyon tetszik. :-)

Megjegyzés küldése