Essence Stay Natural korrektor

Mivel ez a korrektor nem vált be, ez pedig elfogyott, mindenféleképpen kellett vennem egy új korrektort. Bár az Astor bevált, gondoltam kipróbálok valami mást. Az Essence Stay Natural korrektorát választottam.


Teljesen le volt fóliázva, így biztos senki nem nyúlt bele előttem. A kupak egy ecsetes fejet rejt, aminek a közepén jön fel a korrektor. Először kicsit furcsálltam, hogy tekertem-tekertem, de nem jött semmi. Végül vagy egy perc tekerés után megjelent az ecseten a korrektor. Sajnos a mennyiség itt sem túl sok, de mivel olcsó (kb. 700 Ft), ezért ez igazán megbocsátható. Inkább karikákra használható, a pattanásokra, pirosságra, bőrhibákra nem a leghatásosabb. Bár ez utóbbi nem túl pozitív benne, de mivel nekem a karikák miatt kellett, ezért nem mondhatom, hogy csalódtam benne. (Viszont most utólag olvastam a Stay All Day-ről, úgyhogy szerintem hamarosan megveszem..:D) Az állaga egészen híg, de jól eldolgozható. Nekem a színével nincs semmi bajom (03-Soft Nude árnyalat), nem sárgás vagy feltűnő.
Összességében tehát számomra csak a tartósságával vannak gondok. Szerencsére nem kidobott pénz, mert megfelel nekem annyira, hogy elhasználjam akkor is, ha a héten megveszem a már említett másik korrektort.
Még egy pozitívum: tegnapelőtt kijött egy pattanás az arcomon, természetesen nem bírtam ki, hogy ne nyúljak hozzá, de tegnap rákentem egy kis korrektort és mára szépen leszárította.

Ti próbáltátok már? Nektek bevált?

2 megjegyzés:

Nóra írta...

jöhet a Stay All Day is,kivi leszek rá :D

Elíz írta...

Én is, nagyon jókat olvastam róla! Várom már :)

Megjegyzés küldése