Első OOTD

Természetesen indulás előtt, késésben fotóztam le magam, hazaérve meg totál elfelejtettem normálisabb képeket csinálni, szóval ezzel az egy képpel kell beérnetek. :) De ígérem lesz majd jobb is! 


A nadrágom H&M-es, itt láthattátok már, a pólót természetesen Párizsban vettem. Bár XS-es, nem akartam, hogy csak úgy lógjon a széle, ezért egyik oldalon betűrtem a nadrágba, ilyet még sose próbáltam, de nagyon tetszett! Sokkal jobb volt az összhatás, mintha csak hagytam volna simán. A cipőm - ami ugye nem látszik - egy ezüst F&F balerina, még tél végén vettem meg 800 Ft-ért. Gondoltam ha másra nem, hát buliba jó lesz, de van egy ezüst Björn Borg táskám, amihez nagyon jól passzol! Kiegészítőnek csak egy egyszerű ezüst karkötőt és gyűrűt választottam, valamint az I am aviátoromat. A táskám egy sima fekete hobo volt.

Cuki kívül-belül

Kívülről tükörhatású
Nagyon kényelmes volt, jól éreztem magam benne. És bár többnyire az alakomra pont passzoló felsőket részesítem előnyben, néha jobb a bő felső-szűk alsó kombó.

Ti hogy vagytok ezzel? Szerettek ilyen összeállítást hordani?

2 megjegyzés:

Nóra írta...

ohh szívesen csináltam volna rólad képet,ha szólsz! nagyon csini voltál ma :)

Elíz írta...

Köszi :) áh, úgyis csak utólag jutott eszembe, hogy ebből OOTD is lehetne :) de ami késik, nem múlik!

Megjegyzés küldése