Kis bikinimustra

Már jó pár hónapja megjelentek az első fürdőruhák az üzletekben, mostanra pedig egyenesen elárasztották a boltokat. Mivel tavaly nyáron valamilyen csoda folytán nem vettem újat, ezért idén be fogok szerezni egyet-kettőt. Bár tény, hogy a 2 éve vásárolt Triumph-om tökéletes állapotban van (sőt, a 3 éve vásárolt Triumph-om is mintha új lenne, hiába, megérik az árukat), de most egy másmilyen szabásút szeretnék beszerezni. Hogy milyet is pontosan? Mutatom:








Idén pántnélküli fürdőruhát szeretnék a legjobban, de az olyan is nagyon tetszik, mint az utolsó képen látható. Ez a legutolsó New Yorker-es, és szabadon variálhatjuk, hogy megkötjük nyakban, vagy levesszük a pántot. Színben leginkább erőteljes pinket vagy türkizt szeretnék, de mivel nagyon megtetszett a H&M-es világos rózsaszínű pántnélküli, lehet, hogy azt veszem meg először. Ráadásul a felső részén található díszítés optikailag ravaszkodik a méreteinkkel. ;) Az alsó része is tetszik, bár a szintén H&M-es türkiz alsó picit jobban tetszik. A megkötős alsókat én már régóta nem kedvelem, szerintem azok a nagyon sovány lányoknak állnak jól. És bár a legfelső két képen látható Calzedonia fürdőruha alsó része megkötős, de nem az a nagyon vékony madzagos megoldás, ezért kerültek fel a listámra. 
Árak: a Calzedoniás szettek fejenként 45-45 eurót kóstálnak. Kíváncsi vagyok a minőségükre. A H&M-esek nevetségesen olcsóak, szóval ha jól áll rajtam majd valamelyik 100%, hogy megveszem. 2.000 Ft körüli összegre kell gondolni és a választék is nagy. A New Yorkeres bikini pedig nagyon tetszik (a képen látható színből nem láttam még, de van pink, sötétzöld és sötétkék színű), az alsóról nem találtam képet, de van megkötős és nem megkötős változat is. Még gondolkodok rajta, az alsó+felső együtt 7.000 Ft körül van.

Ti tervezitek új fürdőruha beszerzését? Esetleg már vettetek is? :)

1 megjegyzés:

Nóra írta...

ár-érték arányban a H&M-es verhetetlen és elég csinik :)

Megjegyzés küldése