Arcmaszk teszt

Múlt héten végre vettem arcmaszkot, már régóta szemeztem velük, de végül mindig otthagytam őket a boltban. Mivel a bőröm normálnak mondható, ezért csakis kényeztetés céljából vásároltam a maszkokat. Az elsőként tesztelt a Montagne Jeunesse holt tengeri ásványos iszappakolása. Minden bőrtípusra ajánlják, ígérete szerint megnyugtatja és tisztítja az eltömődött pórusokat.


A megtisztított arcra kellett felvinni és rajtahagyni 10-15 percig. Egy tasakban annyi van, hogy szerintem akár két alkalomra is elég lenne, de szépen a leírás szerint felvittem az egészet az arcomra. Ahogy telt az idő, elkezdett száradni és húzta a bőrömet, de nem volt zavaró. Miután lemostam kellemes puha bőr fogadott. Az orromon kicsit hámlasztott. 
A pakolás zöldes-kékes és egészen pontosan így néz ki (figyelem a nyugalom megzavarására alkalmas kép következik :D):


Itt már látni ahogy szárad pár helyen.

Tetszett ez a maszk, ha szépülős napot tartunk, akkor arra csak ajánlani tudom! Legközelebb ugyanennek a márkának a lehúzható, narancsos, C-vitaminos arcmaszkját fogom kipróbálni.

Ti szoktatok rendszeresen használni arcmaszkot? Ha igen, milyen vált be?

3 megjegyzés:

Nóra írta...

de aranyos ez a kép! :D jól hangzik ez maszk :)

Elíz írta...

:D köszi :$ egyszer mindenképpen megéri kipróbálni! :)

Noémi írta...

Én próbáltam,s nekem bejött.....nagyon jóó :D Aranyos lett ez a képed :*

Megjegyzés küldése