Max Factor körömlakk(ok) folytatás

Itt már leírtam, miként jutottam hozzá 2 db Max Factor körömlakkhoz, illetve teszteltem is az egyiket. Végre eljutottam oda, hogy teszteljem a másodikat is. 
Mikor megkaptam őket és kibontottam a csomagot nem csak az ért meglepetésként, hogy kettő lakk lapult benne, hanem az is, hogy a fura, barna lakk igazából nem is fura, hanem csodaszép! Ezt csak akkor tudtam meg, mikor kivettem a csomagból, mivel amint fény érte az üvegcsét, gyönyörű lila színben kezdett pompázni. 


Az árnyalata 145 - Noisette. Érdekes, hogy ránézésre nem tűnik olyan sötétnek, mint amilyen felkenve lesz. Viszont ez a szín megmagyarázza miért kapta ezt a nevet, ugyanis nekem egyből a Milka Noisette csokija jutott róla eszembe. :D Érdekes, krémes színű:

Egy rétegben, fedőlakk nélkül
Mivel még mindig nem rendelkezem normális fényképezőgéppel (nahát :D), így eleve csak a barna színt akartam visszaadni ezen a képen. De utólag látom, hogy ahol megcsillan a fény, ott mintha már lehetne látni a lilát is. Hogy egészen pontosan lássátok, milyen gyönyörű a valóságban, íme egy profi kép:
http://www.honeymunchkin.com/2012/03/24/max-factor-145-noisette/
Az ecsete széles és könnyen lehet vele felkenni a lakkot, elég pár húzás és máris tökéletesen és egyenletesen fed. Gyorsan szárad és amit a legjobban imádok ezekben a lakkokban: csodaszépen fénylenek fedőlakk nélkül is! Kíváncsi vagyok a tartósságára, szerintem nem fogok csalódni, hiszen az előző is 5 napig tartott fedőlakk nélkül. A színébe abszolút beleszerettem, szerintem kissé szokatlan, de mégis nagyon szép!


Tetszik Nektek ez a szín? Esetleg a másik tetszik jobban?




4 megjegyzés:

Nóra írta...

wow,tényleg elég különleges :O

djkaty írta...

Nagyon szép!

Barta Veronika írta...

Az Essence 73 Princess Prunella hasonlít ehhez.

https://www.google.com/search?q=Essence+73+Princess+Prunella&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=hvizT5_HCNHt-gbwqtT3DQ&biw=1366&bih=639&sei=h_izT6LDL9HXsga8w73FDA

Elíz írta...

Tényleg :) kíváncsi vagyok, vajon élőben mennyire hasonlítanak egymásra :)

Megjegyzés küldése