Variációk fehér pólóra - IV. rész

A kedvenc évszakom a nyár, rengeteg oka van, hogy miért előzi meg a listámon a másik 3 évszakot. Az egyik ok - ami ebben a posztban főszerepet játszik - az élénk színek. Nyáron a szikrázó napsütés hatására minden sokkal vibrálóbb, élénkebb. A kiindulási alapom eleinte a buliviselet volt, de annyi színes darabot sikerült összeszednem, hogy végül egy color blocking szett lett belőle. Ettől függetlenül buliba is ajánlom!



Nyaklánc: H&M - 5.990 Ft
Nadrág: Tally Weijl - kb. 7.700 Ft
Cipő: Bershka - 8.995 Ft
Táska: Pull&Bear - 6.995 Ft
Bár a pasztell színeket is szeretem, az élénkeket mindig jobban szerettem. Ebben a szettben aztán nincs hiány belőlük. :) Tisztában vagyok vele, hogy a color blockingot vagy szeretik vagy utálják. De szerintem ha kb. 3 színnél nem rakunk többet egymásra, akkor nem nyúlhatunk mellé, legyen szó bármilyen színről, elletétes vagy hasonló árnyalatúról. Én most a színskála egymás mellett lévő színeit használtam az outfithez. Vidám, nőies és nagyon színes szett lett az eredmény. Kíváncsi vagyok, hogy Ti hogy álltok a color blockinggal, bejön ez a stílus vagy inkább maradjon meg a magazinok divatanyagának lapjain? De a legfőbb kérdés, mint mindig, most is az, hogy az általam összeállított outfit:

Hogy tetszik? Ti viselnétek? :)

3 megjegyzés:

djkaty írta...

Annyira jók ezek az összeállításaid!!! Megint mindet elfogadnám...

Réku írta...

Nekem tetszik a color blocking és ez az összeállítás szuper! :)

Elíz írta...

Köszönöm csajok!! :)

Megjegyzés küldése