"Visszatérés"

Bizony, visszatértem a nyaralásból, és mint láthatjátok próbálom kicsit rendbetenni az oldalt, nagyon elcsúszott volt az az elrendezés, egyelőre így marad, de ki tudja, talán csak pár napig. :D Sajnos időhiányban szenvedek, mivel vasárnap érkeztem meg Szegedre, pakoltam, készültem a másnapra, mivel hétfőn elkezdtem a szakmai gyakorlatomat. Így tegnap és ma is időm nagy részét a munkahelyen tölöttem, ill. az utána lévő idő különböző dolgok megcsinálásával telt el, de mondhatni kezdek visszarázódni (vagyis belerázódni, mert ez a 8 órás dolog még új nekem) a kerékvágásba! Mint említettem és mint látjátok azt az pici időt, amit az elmúlt két napban a bloggal töltöttem azt a csinosítgatására fordítottam, sajnos ahhoz képest nem látszik még sok :D Sablonok, dinamikus dolog, ezeket még csak próbálgattam. Mi lesz itt még a végén..:) Holnap már jelentkezek is poszttal, sőt nem csak itt, de a Fashionfave-en is! :) Addig is:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése