1 ruhadarab - több stílus: Mintás blúz

Mostanában nagyon megtetszettek a madármintás blúzok, s mivel mától hivatalosan is tavasz van, ezért egy ilyen darabot választottam a mostani rész középpontjába.

Madármintás blúz

Természetesen másmilyen mintájú blúzt is választhatunk, a lényeg, hogy hasonló méretű és mennyiségű minta legyen rajta, ekkor ugyanis jól fog passzolni ezekhez a szettekhez!

H&M


Hivatalosan/munkába
Mivel nem harsányak a színei és nem is túl zsúfolt mintájú, ezért ha megfelelő darabokkal párosítjuk, akkor nyugodtan viselhetjük munkába ezt a blúzt. De egy üzleti ebédre vagy egy kulturális eseményre is bátran választhatjuk e szettet!


Mango, Mango, H&M, H&M, Max Factor

Lazán/hétköznapokra
A vidám mintát vidám színekkel párosítva igazi tavaszváró szettet kapunk. Az arany kiegészítőkkel pedig egy kis glamúrt csempészhetünk szerelésünkbe.


Mango, Mango, H&M, Mango, Stradivarius

Elegánsan/buliba
Azt hiszem látszik, mennyire vártam már a tavaszt. :) Ebben a pasztelles outfitben egy visszafogott, koktélozós estét tudnék leginkább elképzelni.


NYC, Tally Weijl, Deichmann, Mango, H&M

Szeretitek a mintás blúzokat? A madárkákkal hogy álltok? :)

6 megjegyzés:

JinglingApricot írta...

De jó outfitek! Mindegyik nagyon csini! :)

hkorinna írta...

Engem teljesen elkapott ez a madárka láz, nagyon szeretnék egy hasonló felsőt és egy kendőt beszerezni! :)

Elíz írta...

Köszi! :)

Elíz írta...

Akkor nem vagyok egyedül :P Én ezt a felsőt szeretném beszerezni :)

djkaty írta...

Szavazat megejtve, a szettek pedig természetesen ismét tetszenek :-)

Elíz írta...

Köszönöm!! :)

Megjegyzés küldése