Kiss me I'm Irish!

Igazából persze nem, de hát ma ünneplik az írek Szent Patrik napját! :) Ennek apropóján készítettem egy nagyon egyszerű manikűrt. De hogy miért foglalkozok én egyáltalán az írekkel vagy Szent Patrik napjával? Hát azért, mert ezer éve szeretnék eljutni oda! Kislányként először a koboldos, tündéres ír mesék, legendák keltették fel a figyelmemet, valamint sok olyan könyvünk volt/van, amiben a különböző országokat mutatják be és hát az ír tájak elvarázsoltak. Ja és természetesen imádom a "tánc urát", azaz Michael Flatley-t, mindig néztem a tv-ben, sőt még anno a kazettáját(!) is megszereztem, amin a show zenéje volt! Egy szó, mint száz, jó lenne ejutni Írországba, bejárni minden szegletét - és Szent Patrik napján bulizni egyet az írekkel! :)
A manikűrömnél az egyszerűségre és a hordhatóságra törekedtem, így csupán két elhagyhatatlan színt és egy motívumot festettem fel a körmeimre. A neten egyébként rengeteg szuper manikűrt találni szivárvánnyal, arannyal teli üsttel, manóval és minden mással. :) 
Elsőnek a Lovely Crystal Strenght 376-os árnyalatát vittem fel két rétegben, gyönyörűszép ez a zöld szín! A gyűrűsujjamra pedig a jól bevált Maybelline Colorama Honey Crystals aranyát festettem, szintén két rétegben. Mikor megszáradt a lakk, a gyűrűsujjamra a legkisebb pontozómmal egy négylevelű lóherét pingáltam. :)







Boldog Szent Patrik napot!

Ti szeretitek az íreket/Írországot? Elmennétek oda? Esetleg van valaki, aki már járt is ott? :)

11 megjegyzés:

phoenix írta...

Szép lett, tetszik :) A lóhere is tök jó lett :)
Nagyon szeretnék egyszer eljutni Írországba és Skóciába...

Dii írta...

De jó lett a lóhere, eszembe se jutott volna pontozóval :)
Én is nagyon el szeretnék jutni Írországba: az a töménytelen ír zöld fű és a vörös haj :) nagyon szép hely! :)

Elíz írta...

Köszönöm! :) Skóciát is szívesen meglátogatnám...no meg még egy jópár országot! :D

Elíz írta...

Még nincs vékony körömdíszítő ecsetem, ezért mindent pontozóval oldok meg! :D Igen, de még mennyira hogy az! :)

Gabica írta...

én szívesen elmennék Írországba :) de nem élnék ott. Tetszik a zöld lóhere, szép lett :)

Manna (mannakörmök) írta...

nagyon cuki lett a lóhere. :)

Aviana Rahl írta...

Én ma jöttem rá, hogy Szent Patrik van :D
A körmöd nagyon szép :)))

Elíz írta...

Köszönöm! :) Élni én nem tudom élnék-e ott, mert inkább a mediterrán vidékhez vonzódok :)

Elíz írta...

Köszi! :)

Elíz írta...

Akkor még nem későn! :D Köszönöm! :)

Nóra írta...

nagyon klassz lett :) vigyél el engem is Írországba! :D

Megjegyzés küldése