Jöhet vagy mehet?

Ezúttal talán sikerült kettő, inkább megosztó trendet választanom e rovatba, így hát most, ha lehet, még jobban várom a véleményeiteket ezekkel kapcsolatban! :) Nem is húzom tovább a szót, hanem mutatom inkább a két delikvenst!

Füldísz
Sok sztár választotta már kiegészítőjéül akár a vörös szőnyegre is a füldíszt és már a boltokba is kezd beszivárogni - igaz, szerintem egy kicsit még bizonytalanul. Pedig nem egy új dologról van szó, bár igaz, ami igaz, a nagyon díszes ear cuff-ok a mostani divatkorszak termései. Kérdésem csupán annyi, hogy tetszik-e Nektek és ha igen, hova, mikor viselnétek az egyes darabokat?


Véleményem: Is-is. Nem tudom egyértelműen kijelenti, hogy nem tetszik, de azt sem, hogy tetszik. Sok darab bejön, de láttam már több olyat is, ami szerintem már túl sok vagy egyszerűen csak fura. Természetesen ezúttal is a visszafogottabbak azok, melyekre azt mondom, hogy jöhetnek! A hatalmas, díszes füldíszek helyett én inkább egy statement nyakláncra szavazok!

Negative space manikűr
Van erre magyar kifejezés? :) Amik eszembe jutottak, azok mind furák lennének. :D Mindenesetre e kifejezés nem mást jelöl, mint hogy lakkozásnál, egy vagy több (vagy akár az összes) körmünkön hagyjuk, hogy a csupasz körmünk köszönjön vissza valamekkora felületen. 


Véleményem: Jöhet! Először nem tetszett, aztán meg ahogy egyre több ilyen manikűrt láttam, úgy egyre jobban mégis megtetszett. :D Így visszagondolva szerintem az is közrejátszhatott, hogy pár csúnya példát is láttam, ami meg bármelyik technikától elveheti a kedvünket. Mindazonáltal nálam már tervben van egy ilyen manikűr! :)

Nos, jöhetnek vagy mehetnek?

3 megjegyzés:

Dii írta...

Nekem igazából mindkettő tetszik, bár ezek a nagy füldíszek kicsit extrémnek számítanak nálam, így a H&M-es láncos darabomat is alig-alig mertem még viselni, nemhogy egy ekkora, feltűnő darabot :)
A manikűr az attól függ, hogy milyen, ez például úgy ahogy van, telitalálat, nagyon tetszik *-*

Nóra írta...

nekem mindkettő is-is :)

Unknown írta...

Nekem mind kettő bejön,attól függ, milyen a kivitelezése. :)

Megjegyzés küldése