Teszt és Manikűr ¤ Viszlát, ősz! manikűr

Gondolom nem csak nekem okoz problémát az, hogy 4 óra után már rohamtempóban sötétedik, s mire fél 5 lesz, már szinte teljesen sötét is van. Ilyenkor egy fotózást lebonyolítani már teljességgel lehetetlen, így hát nem csoda, ha ritkulnak a bejegyzéseim. Persze még mindig keresem az arany középutat az időm beosztását illetően, de már látom a fényt az alagút végén! :) 
Ennek örömére mutatok is egy manikűrt, mellyel búcsút intek az ősznek. Szerintem ez a lakkozásom most kicsit művésziesebb, elvontabb lett, ugyanis első pillantásra talán nem látszik rajta semmi különös, de ha jobban elgondolkodunk rajta, akkor megláthatjuk benne az őszt, az utolsó lehulló faleveleket - melyek e manikűrt ihlették.




A barna lakk egy nagyon különleges darab, ugyanis ahogy forgatjuk a fényben, szinte teljesen lilává változik át. Sajnos nem tudtam elkapni most ezt a szépségét, de ha rákerestek a "Max Factor Noisette" címszavakra, akkor Ti is megláthatjátok azt, amit én látok a körmeimen. 
A köveket még a Born Pretty Store-tól kaptam, s bár ez a poszt egy teszt is egyben, szerintem túl sok mindent nem lehet elmondani róluk. Azért megpróbálom: rengeteg van a tartóban, a színeik pedig nagyon szépek. Habár téglalap formájúak, nem állnak el a köröm felületétől, így nem is akadnak bele minden egyes cérnaszálba. Ennek ellenére a tartósságuk ugyanolyan, mint minden kőé - ha valami nagyobb, élesebb dologba akadnak bele, akkor bizony lepattannak.

Használt lakkok:
Max Factor Glossfinity - 70 Cute Coral
Max Factor Glossfinity - 145 Noisette
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealer

Itt tudjátok megnézni és megvenni a köveket, szerintem nagyon megéri ennyiért beszerezni ezt a nagy mennyiséget. A szállítás ingyenes, 10% kedvezményért pedig írjátok be az alábbi kuponkódot!


Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Ti is áttértek lassan a télies színekre?

4 megjegyzés:

Zsófi írta...

De jó:)

vanananana8 írta...

Nagyon jó:)

Megaera írta...

De jól néz ki :)

Nóra írta...

de kis szép :)

Megjegyzés küldése