Haul ¤ Néhány dolog, amire szükségem volt már

Nem sokszor jutok el mostanában a boltokba, igazából legtöbbször egész egyszerűen nincs kedvem hozzá. Pedig néhány új cuccot már nagyon be kellene szereznem, már csak azért is, mert ez az első olyan nyaram, hogy dolgozok és így oda kell figyelnem arra, hogy mit veszek fel. Például értelemszerűen a sortok ki vannak zárva, viszont nekem ennél hosszabb rövidnadrágom azt hiszem csak egy-kettő van (azért nem is tudom, hogy mennyi van pontosan, mert azokat se viselem már). :D Szóval egy nagyobb "bevásárlás" kilátásba van helyezve nálam, még szerencse, hogy lassan mindenhol megkezdődnek a leárazások is. Így aztán ruhákat most nem sokat fogtok látni ebben a bejegyzésben, hanem inkább a szépségápolási vonalat erősítő szerzeményeket láthattok majd, viszont engem most igazság szerint ezek sokkal jobban izgatnak is és egytől-egyig mindegyiket nagyon jó vételnek tartom - és mindre szükségem is volt már! Mutatom is ezeket!


Aussie

Aussie Miracle Beach Waves

Aussie Miracle Styling Mousse Volume+Conditioning

Kihasználtam a DM kuponjait, így a 10%-os végösszegi mellett még egy Joker-kupont (25% kedvezmény egy termékre) is beváltottam, így lett az enyém végre ez a két Aussie termék. Szandra bejegyzése adta meg a végső lökést, hogy nekem mápedig kell a Beach Waves tőlük és mivel olyan sokszor láttam már különböző videókban, hogy a hajhab milyen szép tartást tud adni a hajnak, ezért gondoltam hozzácsapom még az Aussie e termékét is. A tetejében még pont akciós is volt ez a két termék (darabja 1.499Ft), így összességében úgy érzem nagyon jól jártam! A főszerepüket egyébként a hajvágásom után szánom majd nekik, amit remélem hamarosan sikerül megejtenem végre.

Essence

Essence The Gel Nail Polish - 40 Play With My Mint
Nórikámmal találkoztunk nemrég, esküvői cipellőt kerestünk neki (jelentem, sikerrel jártunk!) és úgy adódott, hogy a DM-be is beszaladtunk. S ha már ott voltunk, megemlítettem az Essence facebook-os nyereményjátékát neki is, nos, mondanom se kell, nem tartott sokáig meggyőzni magunkat, hogy tegyük próbára a szerencsénket. :D Főleg, hogy lakkban gondolkoztunk és pont akkor járt mindegyik mellé ajándékba még egy kis körömreszelő is - melyekből pont csak kettő volt már! Így aztán mindketten egy-egy új körömlakkal lettünk gazdagabbak, én ezzel a szépséges menta színűvel. És egyébként erre is szükségem volt, mert az egyetlen szép, menta színű lakkomból alig van már és imádom ezt a színt és itt a nyár és...kellett na! :D

Helia-D

Helia-D Age Control CC krém

Muszáj volt leváltanom a Rimmel alapozómat, ami ha jó is lenne, akkor se lenne már a legjobb választás ebben a sminkleolvasztós időben, hát még így, hogy nem jó. :D Erre a könnyed CC krémre esett a választásom, miután alaposan utánaolvastam a dolgoknak. Egy ideje használom már és eddig meglehetősen elégedett is vagyok vele, de hamarosan hozok majd egy részletesebb bejegyzést is róla! Egyébként ehhez is fel tudtam használni egy kupont, így 2.000Ft-ért jutottam hozzá.

Ebelin

Ebelin professzionális bontófésű

Erre a hajkefére azóta kíváncsi voltam már, hogy megjelentek róla az első vélemények. Kerestem is, de akkoriban nem volt még/már a boltban belőle, viszont pont a Nórival történő DM-es látogatásunkkor ugrott be, hogy akkor már ezt is megnézem megint és láss csodát, pont egy darab volt és pont a rózsaszínből! :D Szóval rövid úton ez is a kosaramban landolt és egy Joker-kuponnal már nem is volt vészes az ára (2.000Ft), de ha azt nézzük, amit például a vizes hajjal tesz, akkor nyugodtan ki merem jelenteni, hogy bőven megéri az eredeti árát is!

Born Pretty Store

Born Pretty Store tengericsillagos gyűrű; horgonyos gyűrű

Rendeltem két gyűrűt a pontjaimból a Born Pretty Store-ról, mert már rég szerettem volna néhány tengeres témájú kis ékszert. Habár nagyon kedvező volt az áruk (kb. 1-1 dollár), a minőségük is annak megfelelő (a csillagon van néhány pici buborék és egy spirál minta, ez gondolom direkt, de a képeken persze nem látszott, a horgony pedig nem arany, hanem inkább rózsaarany színű), mindenesetre nekem azért így is megérte.

New Yorker és Terranova

New Yorker fekete és kék farmer; Terranova fehér póló

Erre a 3 basic ruhadarabra szükségem volt már. A fekete és a kék farmer sima, szűkszárú darabok, kényelmesek és jól néznek ki, megérték az árukat (darabja 4.700Ft körül volt). A V-kivágású fehér póló pedig szintén kellett már (ugye emlékeztek még ezekre a posztokra? :)), ez kicsit hosszabb, lazább darab, mindössze 1.000Ft-ért vesztegették a Terranovában.

Ti miket vettetek mostanában? Más is beszerezte/használja már valamelyiket ezek közül?

4 megjegyzés:

Nóra írta...

az új essence lakkom jól muzsikál, remélem neked is ;)

M. írta...

Az az essence lakk gyönyörű! *_*

Anna írta...

Klassz dolgokat vettél. :) A ruhák szuperek, igazi basic darabok. A gyűrűk nagyon cukik. A bontó fésűn én is agyalok egy ideje. Az Aussie termékeket pedig én nagyon megkedveltem az utóbbi pár hónapban. :) Épp most készülök írni a szárazsamponról. :D

Laura Kardos írta...

Sok jót hallottam már a Helia D CC krémjéről, remélem be fog válni neked! ;)

Megjegyzés küldése