Manikűrvadász Karácsonyi forduló

El sem hiszem, hogy holnap már itt is van Szenteste, azután pedig a várva várt karácsony! Már augusztus óta karácsonyi lázban égek, s bár egy-két dolog elvette ugyan a kedvemet úgy mindentől (ráadásul pont decemberben), de tegnap óta szabadságon vagyok, így végre újra át tudtam adni magam teljes egészében a karácsonyi hangulatnak. Ebben pedig a Manikűrvadász is segített, mert a mostani fordulóban egy ünnepi manit kellett elkészítenünk, így én már tegnap felkentem az elsőt (de korántsem az utolsót), amit mindjárt láthattok is!


Miután Bella (Bee creative with IsaBella) kihirdette a sorrendet, megtudtam, hogy ebben a fordulóban a párom Szilvi (K-öröm) lett, akitől még nem vadásztam, ha minden igaz. (Nehéz ezt ennyi forduló után megmondani! :D) Így hát belevetettem magam a blogjába, ahol szebbnél-szebb manikat találtam. Persze sok csodás alkotást gyorsan le kellett húznom a listámról, mert nem tudtam volna ünnepi hangulatban újraalkotni, de azért így is maradt még bőven jelöltem. Végül sokat vacilláltam, hogy a kreativitás vagy az egyszerűség mellett döntsek-e, de köszönöm a napfénynek és az időnek, hogy döntöttek helyettem! :D Így hát az egyszerűnél maradtam, viszont minél egyszerűbb volt az elkészítése, annál csillogóbb és ünnepibb a végeredmény!
Az eredeti manikűr:


És az én változatom:



Ugyan picit megszaladtak a glitterek (bezzeg máskor úgy kell kihalászgatni őket!), de azért szerintem most eléggé hű maradtam az eredeti lakkozáshoz. Az alap az anno nagy népszerűségnek örvendő és találó nevű Irreplaceable (azért ez minőség, hogy már vagy 3 éves a lakk és még mindig tökéletesen működik), melyre egy szintén öreg róka került, méghozzá a Make It Golden. Használtam már együtt ezt a két lakkot és amíg még van bennük, használni is fogom, mert nekem bejön ez a páros. Remélem egyszerűsége ellenére, a Ti tetszéseteket is elnyeri ez a szikrázó mani, melyet én bátran ajánlok a karácsonyfa és az újévi tűzijáték alá is!

Használt lakkok:
Essence Colour&Go - 50 Irreplaceable
Essence Colour&Go - 67 Make It Golden

Hogy tetszik az én változtom?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!


14 megjegyzés:

SzilviaA írta...

Nagyon jó lett! Aranyból és glitterből számomra bármennyi belefér, főleg karácsonykor :)))))

bandita írta...

Én is nagyon szeretem a szikrázó manikűröket! Szerencsés csillagzat alatt születtél, hogy Neked ennyi glitter felmegy egy kenésre, én már csak a szivacsban bízom! :D
Szép mani! :)

M. írta...

Annyira szeretem az eredeti manikűrt is. Nagyon örülök, hogy a tiéd is ennyire szép mutatós lett. :)

Dóri (nail-maniacs) írta...

nagyon szép lett! :)

Plizike(Liza) írta...

Nagyon jól néz ki. :)

Megaera írta...

Nagyon tetszik a te verziód is, nekem pont a rengeteg csillám miatt jön be annyira ^^

mesy írta...

Nagyon elegáns lett! :)

Tóth-Somogyi Noémi írta...

Nagyon szep! :)

Andus írta...

Nem tudom hogy csináltad, hogy ennyi glitter jött, de majd legközelebb írd le a módját, mert ha én akarnék ennyit a körmeimre rakni, hálóval sem tudnám összeszedni őket! :D

bree írta...

szép lett : ) az arany mindig jó választás, ünnepi és mutatós : )

Nóri írta...

Nagyon szép mindkettőtöké! Kis egyszerű, de mutatós.
beautysecretsfromnora.blogspot.hu

Anna írta...

Csodaszép! :)

IsaBella írta...

Szép lett. Viszont! Hiányzik az eredeti manikűr linkje. Kérlek pótold, különben nem tudom elkészíteni az összefoglalót.

Neon Rider írta...

szia csajszi. el vagy veszveeeee ...:S

Megjegyzés küldése