Facebook szigorítás

Tudom, már unalmas és nem is terveztem, hogy én is írok róla, mert annyi helyen lehetett már olvasni erről, hogy csak na. De mivel tapasztalom, hogy az én facebookos oldalamon is csak nagyon kevés emberhez jut el, amit kiteszek, így gondoltam nem árt rászánni 1-2 percet. Remélem sokan elolvassátok ezt és ami fontosabb, hogy sokan hozzáadjátok a listátokhoz az én oldalamat is! :)
Először is kattintsatok a fogaskerékre, majd válasszátok ki a "Hozzáadás az érdeklődési kör listákhoz..." pontot.



Ezután válasszátok az "Új lista..." pontot.



Rögtön kattinthattok is a "Következő" gombra, majd utolsó teendőként nevezzétek el a listát. Ha ez is megvan, katt a "Kész" gombra.



Ennyi az egész! :) Szerintem érdemes a különböző témájú blogoknak egy-egy listát létrehozni és szépen belepakolgatni. Nem kell külön-külön minden oldalra rámenni és egyesével beállítani, hanem ha az "Új lista" nézetben vagytok, válasszátok az "Oldalak" pontot, ahol egyszerűen rá tudtok keresni a választott oldalakra, majd csak ki kell jelölni őket és ugyanúgy hozzáadni, ahogy fentebb olvashattátok!


Egyáltalán nem sok idő és így nem maradsz le semmiről! Se egy szuper ötletről, inspirációs képről, se egy nyereményjátékról! ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése