Jöhet vagy mehet?

Ezúttal is két trendet hoztam Nektek, melyek több divatház jövő tavaszi kollekciójában is felbukkantak. Egy táska és egy ruha várja véleményeiteket!

Táska:
Nem egy tervező gondolta, hogy átlátszó anyagú betétekkel toldja meg táskáit vagy éppenséggel az egészet átlátszó anyagból készíti el.

Valentino

Véleményem: Mehet. Magával a műanyag dologgal van bajom, egyszerűen nem szeretem...és szerintem kissé olcsóvá teszi a táskát. De mondjuk az átlátszóság se tetszik. Szóval akkor se tetszene, ha más anyagból lenne az átlátszó rész, nem pedig műanyagból (van ilyen? :D). Egyébként maga a táska tetszik :D Pláne miután láttam, más divatházak (Burberry) milyen átlátszó táskákat vonultattak fel...

Ruha:
Bár ruhának írom, igazából a felsőn van a hangsúly. Ezek a hasvillantós topok idén már feltűntek, de jövő tavasszal valószínűleg elárasztanak majd bennünket, hiszen rengeteg kifutón feltűntek. Legtöbbször ugyanolyan anyagból készült magasított szoknyával párosítják, így tulajdonképpen egy ruhát kapunk, sok híresség már viselt is ilyet a vörös szőnyegen idén.

Peter Som

Véleményem: Jöhet! Bár hátránya, hogy nem minden alakra való, de nekem nagyon tetszik, főleg így magasított derekú szoknyával. De farmerrel és blézerrel is nagyon tetszene, persze ahhoz elég vagánynak is kell lennünk! :) Egyszerűbb változatukat a bra vagy bandeau topokat bárki viselheti egy laza felső alá!

Nos, jöhetnek vagy mehetnek? :)

3 megjegyzés:

Vicacat írta...

Előre rettegek, hogy ki mindenki fog ilyen topokban rohangálni... :D Az átlátszó táskák nekem elvben tetszenek, de soha nem hordanék ilyet. Ne látszódjon át, így is elég paranoiás vagyok, már az alapján nézek táskát, hogy csak össze lehet zárni a száját, vagy az egészet be lehet-e húzni.

Réku írta...

A ruha még bejön, de a táska nem tetszik.

Elíz írta...

:D
Igen, kicsit én is az vagyok! :D

Megjegyzés küldése