Glamour napi haul(?)

Arra már rég rájöttem, hogy a ruhatáramat bővíteni Glamour napokon sosem fogom :D Tervezgettem, kinéztem pár dolgot, természetesen egyik sem volt. Vegyük például az Orsayt, 3 fajta kabátot is kinéztem, mind új kollekciós, egyikből sem volt egy darab sem. Vagy például az H&M Conscious kollekcióból a madaras blúzt szerettem volna, ehhez képest minden másból volt egy csomó, ebből egy sem. :D Mindegy, már túl is tettem magam ezeken a dolgokon, inkább örülök annak a pár dolognak, amit beszereztem. Ezek pedig a következők:


H&M basic nude trikó - 1.432Ft
New Yorker kék ombre trikó - 1.590Ft
Szeretem ezeket a basic trikókat, mindig jól jönnek. A lazább stílusú kék ombre pedig rögtön belopta magát a szívembe!


Himalaya Herbals Szemkörnyékápoló krém - 2.093Ft
Erre véletlenül akadtam rá, mikor Nóriékkal betértünk a Douglas-be. Az ígéretével és az árával rögtön megfogott (nem csoda, a Clinique szemkörnyékápolójához hasonlóan ugyanazt ígéri, de jóval olcsóbban, így számomra mindenképpen megéri először ezt kipróbálni).

Mivel az elmúlt hónapokban sok sminkterméket nyertem, plusz akciósan is szereztem be szuper cuccokat, így egyértelmű volt, hogy csak lakkokat veszek, ha veszek. Végül 3 gyönyörű darabbal gazdagodtam:


Max Factor Max Effect - 01 Ivory, gyönyörűséges arany lakk - 500Ft
Végignéztem a kínálatot és kiszúrtam ezt a kis aranyoskát, imádom. <3

Max Factor Glossfinity - 60 Midnight Bronze - 1.050Ft
Ezt a lakkot teljesen véletlenül vettem le, épp magyaráztam Nórinak, hogy "á, nem veszek most ezresért lakkot, nem is fog meg egyik szín se" ennek szemléltetésére vettem le ezt a polcról, erre tessék. :D Rögtön megtetszett és a vicces, hogy pont ilyet kerestem, nem tudom, hogy nem tűnt fel azelőtt (de igen, tudom, a csodálatos neonfények miatt).

Maybelline Colorama  - 93, halvány rózsaszínes-barackos lakk - 350Ft
Nagyon szerettem volna már egy ilyen árnyalatot, előre kinéztem magamnak és péntek délelőtt be is szereztem gyorsan.
Nos, nálam ennyi lett volna a Glamour napok. :) Ti miket vettetek? 

16 megjegyzés:

Bellala írta...

Az ombre trikó nagyon tetszik :) Szeretem én is a basic darabokat, bármivel hordhatóak, többféle stílusban, és tök jól lehet kombinálni kiegészítőkkel. Én sosem használom ki a Glamour napokat, mert errefelé alig van pár üzlet,ami csatlakozott, inkább az aktuális akciókat figyelem.

Nóra írta...

ma reggel már használtam is a saját szemkörnyékápoló krémemet,nagyon kíváncsi leszek rá :)) köszönöm hogy megvehettem! :D

Anna írta...

A barackos lakk csodaszép! :)

M. írta...

Az az ombre trikó baromi jó lehet felvéve :)))
A Colorama lakk tetszik a legjobb :)

Elíz írta...

Így igaz! :) Mint láthatod nekem se nagyon sikerül, pedig itt Szegeden azért sok bolt van!

Elíz írta...

Én reggel elfelejtettem, így holnaptól kezdem, dokumentálni is fogom! :D Nagyon kíváncsi vagyok rá, remélem beválik! :) Nagyon szívesen! :D

Elíz írta...

Alig várom, hogy felkenjem, de van egy olyan érzésem, hogy nem fogok csalódni! :)

Elíz írta...

Igennn! :) Nyár feelingem lett a próbafülkében! :D

Zitu írta...

Nagyon klassz az ombre trikó!Remélem lesz post a Colorama lakkról.isteni színe van!:)

Elíz írta...

Igen, lesz! :)

Adryenn írta...

Nagyon szép színe van a Colorama lakknak :)

hkorinna írta...

Az ombre trikó nagyon szuper, a szemkörnyékápolóra pedig nagyon kíváncsi vagyok. :) A madaras felsőt én is kerestem a H&M-ben, de nem találtam, sebaj, azért én sem távoztam üres kézzel. :)

Ninaa írta...

A trikókat imádom :)
Én H&M-ben dolgozom. Azért nem találtál jó néhányan ruhát, meg a többiek sem, mert az ilyen nagy akciók előtt, ami az egész készletre vonatkozik, be kell szedni a népszerűbb, új kollekciós ruhákat általában. Ha van a raktárban még előző adag, akkor azt meg ki kell raknunk, hogy elvigyék :/

Elíz írta...

Erről már hallottam, de nem szerettem volna elhinni, viszont így, hogy Te mondod, aki ott dolgozik, már elhiszem! :\ Durva, bár sajnos tény, hogy ilyenkor sokan felvásárolnak mindent "akciós" meg "olcsóbb" felkiáltással..

Elíz írta...

Megkezdtem a tesztelését, remélem beválik! :)

Elíz írta...

Úgy látom mindenkinek az tetszik legjobban! :D Akkor majd hozok róla egy tesztet hamarosan :)

Megjegyzés küldése