Márciusi szerzemények

Még jó régen, március elején vettem pár dolgot a tavasz beköszöntén felbuzdulva. Aztán mivel a "szép" idő miatt nem tudtam viselni egyiket sem, így el is felejtettem ezeket megmutatni Nektek. Nem sok minden, mert se időm, se kedvem nem volt vásárolgatni az utóbbi időben (arról nem is beszélve, hogy sújt az "amikor akarok venni valamit, akkor tutira nem találok semmit" átok). A lakkok viszont így utólag soknak tűnnek, bár a javát ~200 Ft-os áron szereztem be. :)

Divat


 F&F metálos orrú balerina - 2.295 Ft

F&F menta pulcsi - 1.810 Ft

Orsay lila felső - 500 Ft (csak tudnám miért lett ilyen világos a háttér :D)

Az F&F-et egyre jobban kedvelem, lassan az egyetlen hely, ahol random, év közben is nagyon jó akciókat ki lehet fogni és az áruik is egyre jobbak! A balerinát és a pulcsit is a hónap közepén egy akció keretein belül szereztem be. Mindkettőt imádom! A balerinába rögtön beleszerettem, ráadásul most megint hódítanak ezek a metálos orrú darabok. A menta pulcsi pedig alapdarab tavaszra. A lila felsőt az Orsay legutolsó téli leárazásából maradt darabok között leltem, ennyi pénzért nem hagyhattam ott. :)

Szépség




 

Az Essence Cute as Hell lakkja a Cosmopolitan mellé volt, a Flormar lakkot Anyukámtól kaptam, azt mondta az is valamelyik újság mellé volt. A többi lakkot a Moyra kivételével akciósan szereztem be 200 Ft körüli árakon. 




Ők a legújabbak, a két Lovelyt nem lehetett ott hagyni 140 Ft-okért, a NYC lakk pedig pont kapóra jött, mert szerettem volna egy ilyen színt, ráadásul akciós volt szintén, 250 Ft.

Isana körömlakklemosó, 250 ml - 349 Ft

A lakkokhoz lemosót is vettem, mivel pont elfogyottl. Ezúttal a Krémmánián legjobbra értékelt lemosót, az Isana mandulás változatát szereztem be.

Ti vettetek valamit az utóbbi időben vagy spóroltatok a Glamour-napokra? : )

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jók a lakkok, és a menta pulcsi is tetszik. :)

mrs__kovacs írta...

A lila felső nagyon tetszik :]

Anna írta...

A balerinacipő csodás. Én is hasonlóra fogok vadászni holnap. :P :D

hkorinna írta...

Aww, a balerináért én is odavagyok és a menta felső is szuper. Tervben van már nálam is egy F&F kör. :D

Elíz írta...

A C&A-ben egész sok van! :)

Elíz írta...

Szegényke így kiterülve elég csálé! :D De felvéve csodás :)

Nóra írta...

ez a kedvenc körömlakklemosóm! :)
a cipőd meg awww <3

Megjegyzés küldése