Szempillaspirál Szerda - Maybelline The Rocket Volum' Express

Még március közepén nyertem ezt a spirált a Maybelline facebook oldalán, ám kézhez még csak tegnap kaptam. Jobb későn, mint soha, ahogy tartja a bölcs mondás! :D Kárpótlásul a sok várakozásért még a vízálló változatát is elküldték. Lássuk a tesztet a simáról, ami szerintem egyben a vízálló tesztje is lehet, hiszen másban elvileg nem is különböznek.

Maybelline The Rocket Volum' Express







Natúr

1 réteg

2 réteg

Csomagolás: duci, kék tubus pink felirattal, imádom! A szokásos információk mind megtalálhatók rajta, illetve a keféről is van egy kis rajz. Ezt egyébként nagyon szeretem a spiráloknál, hátha így kevesebben éreznek késztetést arra, hogy kibontsák az üzletben, mert ugye sajnos nem minden spirált szoktak lefóliázni.
Szín: éjfekete.
Illat: alig érződik, nem zavaró.
Mennyiség: 9,6ml.
Ár: ~2.000 Ft.
Irritáció: nem okozott irritációt.
Tartósság: tartós, kibír egy napot, bár az alsó szempillák tövénél pici morzsolódást fel lehet fedezni azért a nap végére. Könnyen lemosható.
Használhatóság: ilyen kis dagi kefével még nem is biztos, hogy találkoztam, de jól lehet használni. A mikro szilikonsörték biztosítják, hogy megfelelő mennyiségű festék kerüljön rá már egy húzással és csomók sem fognak keletkezni se a kefén, se a pillákon.
Ígéret: 8-szor nagyobb pillák. Csomómentes, dús hatás.
Valóság: 2 vékony rétegben vittem fel, tehát lehet még fokozni, de azért a 8-szor nagyobb pillákat túlzásnak tartom. Szép az eredmény, annyira nem drámai, de nekem tetszik.

Az áráért egy nagyon jó kis spirált kapunk, a Clump Defy után nálam most a 2. helyen áll. Ha előbbi elfogy vagy ezt választom utódául vagy majd jobban szétnézek a Maybelline háza táján, mert jó áron kínálnak minőségi spirálokat.

Kinek van meg ez a spirál? Mit használtok most?

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is ma kaptam meg, és nagyon tetszenek! :)

Gabica írta...

Nekem nagyon szép pillákat csinál, de pár óra után kicsit morzsolódik, ahogy te is írtad. A kedvenceim a Maybelline spirálok, de ez nincs a top 3-ban (az első a One by one piros tubusos) :)

Unknown írta...

Lehet csak én vagyok igy de nem látok különbséget a Max Factor spirálja között:)

Anna írta...

Hát szerintem ez borzalmas a képeket elnézve. Szörnyen csomósnak tűnik. De lehet csak a te pilláidon ilyen, mert más teszteken jónak tűnt. Nekem is volt olyan spirál ami rajtam nem működött, de a barátnőmnek szép pillákat csinált. Azért a vízállóra is kíváncsi lennék. ;)

Elíz írta...

A Clump Defy szerintem szebb és látványosabb pillákat csinál :)

Elíz írta...

Szerintem csak póklábasítja, de egyébként gyorsan szárad nagyon, így amíg befotóztam az első réteget, meg is száradt, tehát a másodikat ezért csak nagyon picit vittem fel és ugye a száradtra már nem lehet olyan szépen :s De lehet a másik szememet kellett volna lefotóznom vagy csak egy vastag réteget, na majd lehet pótolom :)
A másiknak még képlékeny a sorsa..;)

Unknown írta...

Igen rá gondoltam nem tudom miért nem írtam oda a nevét:O
És amúgy igen:) Második kedvenc spirálom!:)

Panka írta...

jajj a Max Factor spirálok a gyengéim...:| :D
már régóta nézegetem ezt is, de még nem jutottam el odáig, hogy megvegyem, jelenleg 6 van a birtokomban...:D

andicreative írta...

nekem megvan, még Glamour napok alkalmával vettem féláron és imádom ^^

Megjegyzés küldése