Manikűr ¤ Fonott technika második felvonás

Emlékeztek még erre a manikűrre? Már akkor is megjegyeztem, hogy biztosan nem ez lesz az utolsó próbálkozásom a fonott körmökkel. Mikor pedig a Rimmel nemrégiben játékot hirdetett a facebook oldalán, végleg eldőlt, hogy ismét eljött az ideje nálam ennek a technikának!
A játék lényege az volt, hogy egy Rimmel körömlakkokkal készített, mintás manikűrt kellett beküldeni. Nekem csak 3 db ilyen lakkom van, ráadásul azok sem éppen a legjobban passzolnak egymáshoz - legalábbis szerintem. Nevezetesen egy mikrocsillámokkal teletömött piros és a két, itthon kapható Space Dust (lila és nude) lakkról van szó. Mikor gondolkodni kezdtem azon, hogy a 3-ból melyikeket párosítsam össze és egyáltalán, milyen mintás manikűrt készítsek velük, egyszerre csak beugrott a fonott technika. Mivel a piros és a nude elég jól nézett ki egymás mellett, így hamar eldöntöttem, hogy akkor ezt fogom elkészíteni, csupán kellett még egy harmadik, semleges szín, ami egy igen gyors döntés eredményeként a fehér lett.



Míg legutóbb csak a gyűrűsujjamat díszítettem, ezúttal már a többi körmöm is kapott egy-egy pici "fonatot", illetve a gyűrűsujjamon is igyekeztem vastagabb húzásokkal dolgozni, mert emlékeztem még, hogy azért nem volt vicces a múltkor az a rengeteg réteg. Így már sokkal kevesebb ideig tartott elkészülni vele, mégis ugyanúgy, sőt, talán még jobban is tetszik a végeredmény!



Egyébként kicsit sajnálom, hogy így tudok ódzkodni a piros szín viselésétől, mert nagyon szép árnyalatai vannak és remekül tud mutatni számos másik színnel. De hát sokkal szívesebben nyúlok pinkek, kékek, zöldeskékek, barackok és még sok másik szín után, úgy hogy érthető, ha már a látómezőmbe is nehéz bekerülnie a pirosnak és árnyalatainak. :)



Nem a legpontosabb lakkozásom lett, legalábbis így utólag, a képeken nagyon kiütköznek a hibák, mint például a piros átlátszósága, pedig az élőben egyáltalán nem látszódott. Illetve persze a körömágybőröm is csak a képeken tud ennyire randának látszani, de ezt most nézzétek el nekem, ha legközelebb is ilyen lesz, ígérem, kikozmetikázom majd utólag a képekről. :) Viszont összességében azt kell hogy mondjam, nekem tetszett ez a manikűr, jó volt viselni - még a hibáival együtt is!

Használt lakkok:
Rimmel Salon Pro - 325 Hot Gossip
Rimmel Space Dust - 003 Aurora
Lovely Color Mania - 16 (fehér)

Hogy tetszik Nektek? Ti próbálkoztatok már ezzel a technikával? Ki milyen lakkot/manikűrt visel most?

14 megjegyzés:

Zsófi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zsófi írta...

Nagyon jó lett :)
Én még nem próbálkoztam vele , de nagyon tetszik nekem .)
Én most egy nyomdás manikűrt viselek , most kivételesen jól sikerült.

Franciska írta...

Szerintem tökjó lett :) Régebben készítettem én is ilyen fonott manit, instagramon van is róla kép, nem is értem, mostanában miért nem készítek ilyet :D

M. írta...

Sokkal jobb, mint az első! ;) jobbak a színek és minta is pontosabb. :)
Én is jelentkeztem a jàtékra, de nem nyertem. :)

Panka írta...

nagyon jó lett, már én is régóta ki akarom próbálni ezt a mintát:))

bokorbogi93 írta...

Óóó ez most nagyon tetszik! Gratula! :)

Barby írta...

Ez nagyon szép lett, nagyon tetszik! :) Lehet,hogy én is kipróbálom majd! :)

Megaera írta...

De jól néz ki, nagyon ötletes!

PAncsi írta...

Ez igazán látványos lett, nagyon tetszik! :)

Nóra írta...

nekem nagyon tetszik! :)

mrs__kovacs írta...

Nagyon tetszetős lett :]

Elíz írta...

Köszönöm mindenkinek! :) Bátran próbálkozzatok meg vele, mert tényleg nem olyan bonyolult! :)
M.: Igen, szerintem is jobban sikerült :) Óó pedig olyan szép manikat készítesz mindig! És egyébként láthattuk már a blogodon? :)

Oszlánszki Marcsi írta...

Szép lett.:)

Thimmyke írta...

Csini lett. :)

Megjegyzés küldése