Born Pretty Store ¤ 2. csomag

Újabb csomagom érkezett a Born Pretty Store-tól, ráadásul mivel a rendelés leadásakor is még nagyon a dolgok sűrűjében voltam, ezért szinte el is felejtettem, hogy végül miket választottam, de így legalább tartogatott egy kis izgalmat a csomag kibontása. :) Mivel a körmös szekcióba lettem beosztva, ezért ezúttal is csupa ilyen dolog közül válogathattam. A választásom most is olyasmikre esett, mely dolgok kipróbálását vagy beszerzését már amúgy is régóta halogattam - mutatom is, hogy mik rejtőztek a csomagomban!



A vizes matricával készült manikűrök nagyon szépek tudnak lenni és elvileg a használatuk is nagyon egyszerű, így mindenképpen ki szerettem volna már próbálni ezt a technikát! Ezt a sima, fekete leopárd mintát nekem találták ki, tökéletes lesz az első próbálkozásomhoz a vizes matricával. 



Örök élet meg egy nap, míg el fogom fogyasztani ezt a rengeteg kövecskét. :D Mindenesetre inkább több legyen, mint kevés, így legalább bármikor bátran alkothatok majd! Már csak azt kell eldöntenem, hogy melyik színnel kezdjem :)



Mivel néha már ledöbbentem, hogy egyes helyeken mennyit kérnek el az ugyanilyen mezei kis reszelőkért, ezért most kaptam az alkalmon és megrendeltem ezeket a cuki darabokat. Ezek a puha reszelők kíméletesebbek, mint fém társaik, s szerintem bőven bírni fogják addig, míg drogériás vagy "márkás" társaik bírnák. :)

Továbbra is meleg szívvel ajánlom a BPS-t, hiszen tényleg jó árakon kínálják a dolgokat, nincs szállítási költség és viszonylag hamar (2 hét) ide is ér a csomag! Ha megtetszettek volna, akkor a képek felett, a linkekre kattintva rögtön az adott termékekhez juthattok, de a nail art fülecskén még rengeteg egyéb szuper körmös cuccot találhattok! És ne feledjétek, hogy további 10% kedvezményben is részesültök, ha használjátok az alábbi (BGB10) kuponkódot! ;)


Ha nem bánjátok, akkor a közeljövőben lehet, hogy egymás után több manikűrös poszttal is fogok jelentkezni, ugyanis kissé felhalmozódtak a dolgok (Picture Polish lakk, Pet'la Plate lemez, Born Pretty Store szegecsek, matrica, kövek). De legalább végre van időm rájuk! :)

Melyikről szeretnétek majd legelőször tesztet látni?

2 megjegyzés:

M. írta...

én nem bánom a körmös posztokat! :))

Ági írta...

-Jöhetnek a körmös posztok! ;) A vizes matrica nagyon érdekel :)

Megjegyzés küldése