REALASH szempilla kondicionáló

Még december végén kaptam egy kedves, érdeklődő levelet a Realash-től, hogy lenne-e kedvem kipróbálni a szempillanövelő terméküket. Bevallom, akkor már láttam, hogy fel-feltűnt különböző blogokon ez a termék, de sose olvastam utána, hogy pontosan mi is ez, hogyan is működik, miket is ígér. Nagy vonalakban azért tudtam, hogy miről van szó és a levélben is összefoglalták, hogy e termék "természetesen növeli meg, dúsítja és hosszabbítja" a szempilláimat. Ezek után szerintetek én és a kevéske, rövid szempilláim tudtak volna ellenállni a felkérésnek? Persze, hogy nem! :) A márka honlapjának alapos átböngészése után azonnal küldtem is a válaszomat, miszerint örömmel élnék a tesztelési lehetőséggel!

Az egyeztetés kicsit elhúzódott (ünnepek, vizsga miatt mindig kicsit késve írtam vissza), végül pedig pont úgy alakultak a dolgok, hogy mikor kiküldésre került volna, jött a hír, hogy új dobozt kap a termék, amit így meg kellett várni. De én egyáltalán nem bántam, hogy még várnom kell rá, úgyis pont egy kis kihagyásom is volt a blogon. Viszont egyre izgatottabb lettem, mivel belefutottam néhány olyan bejegyzésbe más blogokon, melyek a 3 hónapos eredményeket mutatták be és hát bizony kivétel nélkül mind nagyon ígéretes fejleményekről számolt be! Tehát nagyon izgatottan vártam már, hogy megjöjjön a csomagom és persze azt is, hogy elkezdhessem végre tesztelni!


Mint láthatjátok, a zöld helyett hozzám már fekete dobozkában érkezett meg a szempilla kondicionáló. Nekem úgy is tetszett, de így csak még jobban tetszik, mivel szerintem most még egységesebb az összkép. A kis masni kibontása után feltárult a doboz belseje - ami még egy dobozkát rejtett, amiben már maga a termék lapul. De térjünk még vissza egy pillanatra a belsőre: pink ágyon egy kis cetlin az alábbi üzenetet olvashatjuk.



"Rajtam aztán nem múlik!" felkiáltással kibontottam a második dobozkát is, amiben már maga a kondicionálót rejtő tus (legalábbis szerintem egy tushoz hasonlít leginkább) lapul egy használati utasítással együtt.




Alig várom már, hogy kipróbáljam, de még szigorúan a használatának megkezdése előtt készíteni fogok a natúr szempilláimról egy naprakész képet, hogy megfelelően dokumentálhassan majd a szérum hatását! Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mihez fog kezdeni az én kis pilláimmal, már csak azért is, mert nagyon kecsegtető dolgokról lehet a honlapon olvasni! Nézzetek be Ti is oda, illetve majd ne felejtsetek el visszatérni ide először egy hónap múlva, mikor hozom majd a beszámolót arról, hogy miket tapasztaltam! :)

Bővebb információkért látogassatok el a márka honlapjára: http://www.realash.hu/

Ki ismeri/használja ezt a terméket már?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése