Teszt ¤ Rimmel Lasting Finish 25hr Nude alapozó

Ezt az alapozót még tavaly ősszel szereztem be a Glamour-napokon, viszont tesztet még nem sikerült írnom róla. Most viszont, hogy ismét közelednek a kuponos napok, illetve hogy már sikerült alaposan letesztelnem, gondoltam hozok róla Nektek egy tesztet, így segítve a döntéseteket, ha esetleg fontolgatnátok ennek az alapozónak a megvételét!


Hol is kezdjem? Talán a csomagolással: dekoratív, számomra friss és bizakodásra okot adó összképet nyújt. Viszont a tubusos megoldás mostanában nem nagy barátom, ugyanis a függönyöm látta kárát a "köpködésének". Azonban ez azért kiküszöbölhető, ha kicsit jobban odafigyelünk az adagoláskor és csak nagyon óvatosan nyomjuk meg. Én még az ecsetet is oda szoktam nyomni a tubus szájához, hogy megelőzzek egy esetleges újabb balesetet. A csomagoláson egyébként túl sok információ nincs feltüntetve, csupán egy általános ismertető, a szín, az SPF nagysága, a mennyiség és a szavatossági idő olvasható le róla. A nyílást egyébként egy kis fólia védte, így biztosak lehetünk abban, hogy az általunk megvásárolt darabból még senki sem csent el egy cseppnyit sem a 30 ml-ből. 





Az alapozó maga folyékony állagú (nyilván), de cseppet sem túl folyós. Ez annyit jelent, hogy szerencsére  nem folyik össze-vissza, viszont igyekezni kell az eldolgozásával, ugyanis gyorsan szárad. Nekem a 010 Light Porcelain árnyalat van meg, aminél világosabb alapozóval még nem találkoztam a drogériás márkák történetében, éppen ezért gondolhatjátok mennyire megörültem neki anno. Ez mindenképpen plusz pont, habár a tónusával meggyűlhet a baj, ha nem sikerült egyenletesen eloszlatni. De ez legyen a legkisebb gond, még így is sok-sok korábbi alapozómat előzte meg színügyileg. Viszont ez nem egy túl erősen fedő alapozó. Na most nekem ez nem gond, mivel én elsősorban egy egységes arcbőrt szeretnék elérni az alapozóm használatával és a lényeg, hogy mégse legyen maszkos hatása, amiket viszont jól hoz ez a termék, de bizony csak a gyenge közepes kategóriába esik. Bár végülis közepes fedést ígér eleve.



Tehát van egy nagyjából közepesen fedő termékünk, ami azért hoz egy egységes arcbőrt, ha sikerül gyorsan és szépen eldolgoznunk és mellőzi a maszk hatást. Ez eddig nem is hangzik rosszul ilyen árban (2.000Ft) és azok számára, akiknek nagyon világos a bőrük. De sajnos van itt még más is. Egyrészt a 25 órát gyorsan felejtsük el (vajon hogyan zajlik le az a teszt, ami ezt az eredményt hozza?), de egy 8 órás munkaidőt azért kibír, habár például a zsebkendő szedi le orrfújáskor. Másrészt pedig az én kombinált, száraz-normál bőrömet nagyon kiszárította, továbbá sajnos még pattanásokat is okozott. Ezt onnan tudom, hogy huzamosabb ideig teszteltem és ugyanolyan körülmények között váltottam vissza a Maybelline BB krémemre és használtam azt utána szintén huzamosabb ideig. Egyértelműen ezt a terméket tudom okolni a pattikért és a száraz, hámló részekért sajnos. Nyilván az összetevőket kell átvizsgálni azért, hogy megtudjuk a kiváltó okot.

Krémmánia.hu

Gondolhatjátok, hogy ez miatt a két probléma miatt el vagyok keseredve, mert amúgy egy nagyon jó kis termékről lenne szó. Szeretem is, meg nem is, szeretném teljesen szeretni, de már nem fogom tudni nyugodt szívvel felkenni magamra. Még gondolkodok, hogy aláhidratálva is kipróbálom, de hát nem hiszem, hogy az megakadályozná például a gyulladt pöttyöket. Féláron vettem, így nem érzem azért annyira kidobott pénznek, főleg, hogy az elején még jól is működött egy ideig és így is elhasználtam már szerintem egy jó részét. Mindenesetre annak ellenére, hogy alapvetően sok jót lehet olvasni róla (Talán a normál-zsírosodásra hajlamos bőrűeknek jobban beválik? Esetleg egy másik árnyalat jobban működik?) és hogy én is találtam benne pozitívumokat, nem tudom nyugodt szívvel ajánlani a hozzám hasonló, valamint az érzékeny bőrűeknek.

Ki milyen BB krémet/alapozót használ most? Tervez valaki újat vásárolni valamelyik kuponnal? Ha igen, melyik lenne az? Ezt próbálta már valaki? 

3 megjegyzés:

PAncsi írta...

Én a régi Catrice BB-t használom, a kivonás előtt feltankoltam belőle, de nemsokára új BB után kell néznem.
Gondolkodom rajta, hogy a kuponos napokon beszerzek egy új L'Oreal BB krémet (viszont kár, hogy nincs sehol belőle teszter,látnom kellene, hogy rózsaszínes vagy sárgás színe van), vagy egy Clinique Even Better Dark Spot Defense SPF-t. Ha egyik sem jön be, akkor nyárra a Paula's Choice Barely There Sheer Matte színezett hidratálóját fogom újravenni, amit most használtam el.

Anna írta...

Nekem erősen fogyóban a Maybelline BB amit imádok, de kíváncsi vagyok több termékre is Missha, Holika Holika, L'Oréal... lehet hogy kipróbálok egy újat. ;)
Én azt tudom javasolni, hogy próbáld meg BB-vel összekeverve használni. Erősebb fedés mint a sima BB de talán nem olyan "tömény" így lehet, hogy nem pattogsz ki tőle. ;)

Elíz írta...

PAncsi: A L'Oreal egyik BB kréméből emlékszem, hogy nyomtam múltkori Glamour-napokon a kézfejemre, hát, ragyogott szó szerint :D Tele volt nyomva csillámmal, azt hiszem az a lilás csomagolású volt az. A Clinique-ét viszont szívesen kipróbálnám, de még gondolkozok rajta az ára miatt, ill. előbb megnézném, hogy elég világos-e.
Anna: Lehet az lesz a végén, hogy maradok én is a Maybelline BB kréménél. :) És köszi a tippet, ki fogom próbálni! :)

Megjegyzés küldése