Beauty wishlist 2013 - teljesült-e?

Így az év vége felé közeledve eszembe jutott, hogy volt nekem egy kívánságlistám, amit át kellene nézni, hogy mit sikerült róla beszereznem, ill. mi az, ami még mindig beszerzésre vár. Idén készítettem ilyet először, de bejött a dolog és már itt van a fejemben 2 másik lista, amiket januárban Veletek is meg fogok osztani! De most nézzük is miket sikerült kihúznom az idei beauty listámról! Amennyire soknak tűnt ez akkor, annyira nem az most, mivel eleve a legtöbb trendkiadást nem is lehetett kapni itthon, Magyarországon. Amit sikerült beszereznem, azt feketével, amit pedig nem, azt pirossal emeltem ki.
Snow Jam - most feltépődtek a régi sebeim, mert erre a kiadásra nagyon vágytam, nem is értem, miért nem volt itthon kapható.
Top Of The Ice-Stream, Life Is A Freeride, Goofy-Blue, Lilac Is My Style


Life Is A Freeride

Lilac Is My Style

Top Of The Ice Stream
Petrol Snow-Queen, Let's Hit The Slope

Vintage District - kapható volt végül? Ugye jól emlékszem, hogy nem? Mindenesetre nézegettem swatchokat róluk és nem bánom, hogy nem szereztem be egyiket sem. A körömdíszítő cuccok ugyan még mindig tetszenek, de egyrészt kevéske az a mennyiség, másrészt úgyis túlárazottak, ezt sem bánom tehát.
Antique Pink

Get Arty

Shopping @ Portobello Road

Vintage Peach

Something g-old Something New

Designer For A Day

Hugs&Kisses - és a változatosság kedvéért ez sem volt kapható itthon. :D 
More Than Words, Dreams For Sale, Crazy In Love, Sunshine And Red Roses

Catrice Camouflage korrektor - megvettem májusban és azóta is meg vagyok vele elégedve!

Korrektor

Catrice Prime and Fine szemhéjalapozó - eddig még nem szereztem be, de mivel már nincs szemhéjalapozóm, ezért utánaolvasok és ha tetszik, amit írnak róla, akkor lehetséges, hogy ezt veszem majd meg!

Szemhéjalapozó

Catrice Skin Finish púder - még van a jelenlegi púderemből, s mivel igyekszem nem halmozni a dolgokat és elhasználni azt, amit megvettem, ezért valószínűleg még egy ideig nem veszek új púdert, így ezt se.


Catrice Smokey Eyes - még most is tetszik, de a lakkokat leszámítva nagyon reálisan tudom szemlélni a sminkkészletemet, így belátom, hogy nincs szükségem rá, mert vannak ilyen színeim. De ki tudja, talán majd egy akció keretében lehet, hogy hozzám vándorol majd egyszer.


Catrice Neo Geisha - élőben már nem különösebben fogtak meg ezek a lakkok, de a csomagolásuk még mindig cuki.

Picked Cherry Blossoms

Discreet Artist


Ecsetek - ha nem is E.L.F. és nem is mindenféle, de lettek ecsetjeim, nyertem a Max Factor-tól, ill. vettem drogériás termékeket (Catrice, Essence és Ebelin). Azonban még mindig nem teljes a készletem, jövőre mindenképpen beszerzek még néhányat és ezúttal a professzionálisabb ecsetek között is szétnézek majd!


BB krém vagy alapozó - a Garnier olajmentes BB krémét majdnem teljesen elhasználtam, valamint a Catrice kifutó Infinite Matt alapozóját is megvettem és szintén már csak egy kevés van belőle. Nemrég a Max Factor Facefinity alapozóját is beszereztem és mostanában azt használom.


Színes paletta - sajnos a nagy 50%-os MUA leárazás sokakat vonzott, így szinte azonnal elfogytak a kinézett paletták, de mégsem szomorú a történet vége, ugyanis derült égből a villámcsapás, úgy ért az Immaculate paletta, amiben a legszebb színek vannak a kinézett palettákból, sőt, még szebbek is! Így ő került hozzám és egy cseppet sem bánom!

Pretty Pastels

Starry Night

Glamour Days

Zselés tus és tusecset - végül a MUA-tól szereztem be egy tust kb. 1 fontért, melyhez mini ecset is járt, azonban rossz voltam, ugyanis alig használtam és mostanra beszáradt, szóval most az lesz a feladatom, hogy megmentsem.




Essence Breaking Dawn TE lakk - végül az Edward's Love nevezetűt megkaptam, de igazából nem szerepel valami fényesen - és ahogy olvastam a többi sem.
Ha nem vesszük, hogy mennyi mindent eleve nem volt esélyem megvenni, akkor egész szépen sikerült teljesítenem a listát! Viszont ha azt nézzük, hogy mennyi olyan dolgot is megvettem, ami nem szerepelt a listán, akkor már lehet, hogy annyira nem, de hát egy évre csak nem láthatom előre, hogy mi fog megjelenni/kelleni és azért ahogy már említettem nem vagyok egy felhalmozós típus, igyekszem olyan dolgokat venni, amiket aztán el is használok (jó, persze, kivéve a lakkokat :P). :)
Januárban tehát 2 listát fogok hozni, az egyik beauty, a másik vegyes témájú lesz. Azért is tetszik ez a listás dolog, mert így bármikor elővehetjük, megnézhetjük és átgondolhatjuk, hogy tényleg kell-e az a valami, valamint ha sikerül beszerezni az áhított dolgot, akkor szuper érzés lehúzni azt a tételt a listáról. Drágább dolgok esetében pedig jó, ha tartjuk magunkat valamihez.

Ti szoktatok listát készíteni? Mennyire sikerült beszerezni a rajta szereplő dolgokat?


7 megjegyzés:

Réka írta...

Nekem is van egy kívánságlistám, amit folyamatosan frissítettem az év folyamán. Szeretnék egyet 2014-re is, de ez inkább magánéleti "kívánságlista", azt hiszem a beauty vonalon minden olyan terméket beszereztem, amit nagyon szerettem volna :)

PAncsi írta...

A Snow Jam, Hugs&Kisses lakkokat és a Vintage District körömdíszeket én is nagyon szerettem volna!
MUA palettákkal én is gazdagodtam idén, a Glamour Days, Undress Me Too, Smokin és Matte palettákkal bővült a készlet, éjjel-nappal sminkelnem kellene, hogy mind elfogyjon egyszer :-D
Mostanában elérhető dolgok kerülnek fel a kívánságlistámra, úgyhogy idővel teljesülnek a kívánságaim :-)

Thimmyke írta...

Én a Piece of forevert nagyon szeretem a breaking dawnos kiadásból. :) A kedvenc arany lakkom, de Edward nekem sem jött be. :/

Bogee írta...

Rakd be a tust a mikróba egy nagyon picit. szükség esetén egy nagyon minimális vazelint adhatsz hozzá :)
Nekem oriflames tusom volt beszáradva, és fél perc mikrózás helyrehozta :)

Elíz írta...

PAncsi: akkor már elég szép MUA készleted van :) haha hát igen, de inkább több legyen, mint kevés! :D
Thimmyke: nekem meg pont az az arany árnyalat nem tetszik, viszont a másik 3 lakk meg bejött, erre meg pont azok nem lettek valami jók :\
Bogee: Köszi a tippet, ki fogom próbálni! :)

Unknown írta...

A lila Catrice paletta ha jól tudom, most kifutó termék lesz, szóval élni fog az akció, még lecsaphatsz rá. ;)
Színes palettákat nekem is sikerült egy párat beszerezni idén (egy Sleek, két MUA, és karácsonyi ajándékként egy 48 színű noname paletta) ,de ma akció van a MUA oldalán, 20 font fölött ingyenes a posta, szóval jön hozzám végre a Smokin is. :D

Elíz írta...

Petra R.: köszi, meg fogom nézni mindenképpen! :) Én is néztem az ingyenes szállítást, de most nem akarnék 20 fontért rendelni :)

Megjegyzés küldése