Otthon is csinosan

Tegye fel a kezét az, akinek van pár olyan otthoni ruhadarabja, ami már szebb időket is megélt, mégis újra és újra előkerül, ha máskor nem is, hát míg a többi otthoni cucc mosásban van. Habár ezek a ruhadarabok a legtöbbször igen kényelmesek, mégis egy idő után be kell látni, hogy túlságosan kifakultak, kinyúltak már ahhoz, hogy továbbra is viseljük ezeket.

A következő kérdés könnyen segít eldönteni, hogy ideje-e végre megválnunk e kényelmes, ám idejétmúlt darabjainktól: Kényelmesen éreznéd-e magad benne, ha nem várt látogató/szomszéd/postás/szerelő csönget be vagy ha hirtelen le kellene ugranod a kisboltba/kocsihoz/utcára? Ha a válaszod "nem", akkor ideje búcsút mondanod nekik! A legjobb, ha odaadományozod valamelyik segélyszervezetnek, hatalmas segítség ez nekik, főleg ilyenkor télen!
Miután megváltál a régebbi darabjaidtól, ideje beruházni néhány újabbra - és itt most nem kell óriási gardróbfrissítésre gondolni, pláne nem hatalmas összegekre! És ne feledjük, hogy valószínűleg ezeket is évekig fogjuk nyúzni, mire olyan állapotba kerülnek, hogy újabb cserére adjuk a fejünket. Egy-két pamutnadrág, néhány basic póló, egy kardigán, egy pulcsi, egy kötött ruha, zoknik, leggingsek és harisnyák, valamint egy cuki mamusz - ennyi kell csupán.

Ráadásul én rendszerint átemelek egy-két darabot az utcai ruhatáramból az otthoniba, hiszen amellett, hogy változik az ízlésem, előfordulhat, hogy úgy bolyhosodik ki egy felső, vagy úgy kerül rá egy kis lyuk, amit hiába tudunk korrigálni, akkor sem fogunk többé ugyanolyan kedvvel nyúlni hozzá. Nekem például van egy kék felsőm, aminek szétjött a szélén a varrás, amit bár megvarrtam úgy, hogy ne látszódjon, de nem pontosan ugyanolyan színű cérnával, így utána már nem is vettem fel sehova, csak itthonra. Vagy a másikra példa, a pink pólóm, ami kitűnő állapotnak örvend, de mivel pont hogy jó rám, így már csak itthonra veszem fel, ahova viszont tökéletes.
Összeszedtem néhány olyan darabot, amiket én szívesen viselnék itthon, s emellett mind cuki, csinos és kényelmes is. Bocsánat az egysíkú színekért, de nálam abszolút a fehér-szürke-rózsaszín triumvirátusa hódít! :D 

F&F, F&F, H&M

H&M

Tally Weijl, H&M

F&F, Tally Weijl

H&M, Pull&Bear

H&M

H&M, Orsay

Terranova, H&M

Szerintem igazán megéri beruházni pár ilyen darabra, illetve átnézni a ruhatárunkat, hátha találunk pár olyan cuccot, amit már nem is viseltünk jó ideje, de otthonra például még tökéletes lenne. Továbbá szerintem igenis fontos, hogy otthon is adjunk magunkra, főleg, ha együtt élünk a párunkkal - és itt most nem arra gondolok, hogy mindig full sminkben és belőtt frizurában üljünk otthon, pláne nem kisestélyiben, hanem gondolok itt egy csinosabb - akár a fenti - darabokból összeállított otthoni szettre! :)

Ti mit viseltek otthon? Ünnepekkor jobban "kiöltöztök" otthon, mint általában?

6 megjegyzés:

djkaty írta...

Figyelni szoktam rá, hogy itthon is emberformám legyen, hiszen a páromnak mindig tetszeni szeretnék. Csinosabb nadrággal és összeillő színekkel megoldható szerencsére. :-)

mrs__kovacs írta...

Én "gonosz" vagyok ilyen téren, mert itthon általában melegítőben vagyok, persze nem szakadtan azért... :]
Attól a balerinamamusztól viszont odáig meg vissza vagyok :D
Karácsonykor viszont mindig "puccba" vágom magam, úgy értem valami csinosabb darab, smink, stb :]

bokorbogi93 írta...

Ünnepekkor igyekszem mindig csinosan,de kényelmesen öltözködni.
Hétköznapokon itthon a kényelem a lényeg, nekem is vannak olyan ruháim amiket máshová nem veszek fel,de itthon tökéletes.
Jó kis poszt lett ez!
A kardigánok nagyon cukik! :)

E73 bioarcapolas blog írta...

Ünnepekre mindig kiöltözünk, ezt minden családtagtól megkövetelem, úgy érzem ennyi "áldozatot" mindenki hozhat :)

Elíz írta...

Klau: Hagyd magára a gépedet ezzel a poszttal a képernyőn, hátha a Jézuska elhozza Neked azt a mamuszt :)
bokorbogi93: Köszi, örülök, hogy tetszik! :) Pont a saját itthoni szerelésem ihlette :)
Erzsi: Igen, nálunk is kötelező ilyenkor a fiúknak is csinosabbnak lenniük! :)

Illés Rebeka írta...

Én épp abban a kék-fehér leggings-be tolom, ami a második képen van! :D Szerintem is jó, ha vannak ilyen kényelmes otthoni darabok, amik jól is nézhetnek ki, tetszett a válogatás! :)

Megjegyzés küldése