Himalaya Herbals Szemkörnyékápoló krém

Még tavasszal, a Glamour-napok alkalmával szereztem be ezt a szemkörnyékápoló krémet és bizony azóta sem írtam róla tesztet. Pedig attól a naptól fogva, hogy megvettem, el is kezdtem használni és szorgalmasan kentem reggel és este is. Bár már régen elfogyott, az emlékeim mit sem koptak vele kapcsolatban, így most megosztanám Veletek a tapasztalataimat e krémről!


Ahogy már a szerzeményes posztban is említettem, az ígéreteivel rögtön megfogott, így nem sajnáltam kiadni érte 2.000Ft-ot (a teljes ára 2.790Ft). A 100%-ban növényi eredetű aktív hatóanyagtartalmú krém ugyanis nem kevesebbet ígér, mint hogy:
- csökkenti a szem alatti sötét karikákat (4 hét alatt 80%-kal), 
- megvédi az érzékeny szemkörnyéket a napfény káros sugaraitól,
- intenzíven hidratálja a szemkörnyéki területet,
- lágyítja a ráncokat és a szarkalábakat (4 hét alatt 28%-kal).
Ezeket még látványos ábrákkal is illusztrálják a papírdobozon, melyen minden szükséges információ megtalálható, úgy mint a gyártási idő, lejárati idő, összetevők, mennyiség, használati mód, stb. A papírdobozban egy kis műanyag tartó is helyet kapott, ami a tubust tartja. Szerintem ekkora csomagolást felesleges volt köríteni a terméknek (vagy legalábbis lehetne kisebb), ugyanis a főbb információk mind megtalálhatók a tubuson is.









A kupak csavaros, jól záródik, a tubus szája pedig hosszúkás és meglehetősen vékony, ami praktikus, így ugyanis nem jön ki túl sok krém egyszerre, könnyen lehet szabályozni a mennyiségét. Kevés is elég belőle, kb. egy-egy borsszemnyi elég a szemek alá. Gyengéden kell belemasszírozni a megtisztított szem alatti területre, minden reggel és este, az optimális hatás érdekében. Számomra fura volt, hogy nem fehér, hanem színezett, de ez egyáltalán nem látszódik felkenve, semmit se fed el. Reggelente én rögtön felébredés és mosakodás után megejtettem a rövid, masszírozós procedúrát, így mindig felszívódott mire a sminkelésig jutottam. 




Ami mind nagyon pozitív benne, azok a következők:
- illatanyagmentes,
- kontaktlencsét viselők is használhatják,
- dermatológiailag és szemészetileg tesztelt,
- hypo-allergén,
- állatokon  nem tesztelték.
Sose okozott irritációt, és illata szinte nincs is. Ugyanakkor ezek a pozitívumok sajnos önmagukban kevesek. Hosszú hónapokig nap mint nap használtam, míg el nem fogyott az utolsó cseppig, de semmilyen változást nem tapasztaltam, már ami a sötét karikáimat illeti. Az első hetekben mintha érzékeltem volna valamekkora változást, de szerintem az csak amolyan placebo hatás volt, nagyon szerettem volna, hogy működjön és a fürdőszobai világítás sem a legjobb ezen hatások megfigyelésére. Mindenesetre készítettem fotót a kezdetekkor és a végén is, semmilyen változás nem látszódott és én is érzékelem, hogy ezek bizony ugyanazok a karikák maradtak. A ráncokat, szarkalábakat megmondom őszintén nem is figyeltem, még nem izgulok ezeken (pedig kellene már), úgyhogy azokon lehet, hogy valamelyest segít, de csodákat ne várjunk szerintem. A hidratálása sem kiemelkedő, átlagosnak mondanám. 
Nagy reményekkel kezdtem el használni, de sajnos csalódnom kellett. Pedig már két Himalaya Herbals termékkel is pozitív kapcsolatot sikerült kialakítanom, de most a mérleg másik tányérjába is került egy súly. Viszont nem ment el a kedvem ettől a márkától, mert tényleg nagyon szimpatikusak, így nemrégiben be is szereztem tőlük a fehérítős fogkrémet, remélem arról pozitívabb hangvételű tesztet tudok majd írni. :)

Ti milyen szemkörnyékápolót használtok? Tudtok ajánlani valami hatásosat a sötét karikákra?

4 megjegyzés:

Turcsek Gabriella írta...

Eddig 3 terméket próbáltam ki:

- Kakaóvajas intenzív hidratáló testápolót
- Öregedésgátló kézkrémet
- Kakaóvajas intenzív hidratáló ajakbalzsamot

Nagyon meg vagyok elégedve a termékekkel.

A fehérítős fogkrémről lesz majd bejegyzés? :)

turcsekgabi.hu

Nóra írta...

hát nekem se vált be sajna, a karikák maradtak.. :(

Turcsek Gabriella írta...

én a friss mentából készült pürét hallottam, hogy használ, nekem annyira nem jött be.

Ági írta...

Köszi a tesztet! :) Ezt még nem próbáltam, de neked köszönhetően nem is dobom ki rá fölöslegesen rá a pénzt. :)

Megjegyzés küldése