Kincsvadászat - F&F

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én személy szerint nagyon szeretem, hogy a legtöbb fast fashion márkának az oldalán megtekinthető az egész kínálatuk. Rettentően praktikus, hiszen arra ritkán lenne időm (és türelmem), hogy az egész kínálatot ott helyben átbogarásszam, így viszont kapok egy nagyjából teljes képet arról, hogy mi fog rám várni az adott boltban. Emellett ha eszembe jut, hogy mondjuk de jó lenne egy kék, gombos blúz, akkor csak átfutom az oldalakat (ami gyorsan megy, hiszen mindenféle tulajdonságra rá lehet szűrni a legtöbb oldalon) és ha megtetszik valami képről, akkor legközelebb célirányosan azokba a boltokba megyek be és keresem meg azt a blúzt, amit előzetesen kinéztem. Így nem kell áttúrnom a boltot és biztosan nem fogok felesleges darabokat megvenni, ha már ott vagyok alapon. És akkor az időspórolásról még nem is beszéltem!
E bejegyzéshez az adta az ihletet, mikor is egy szép és kedvező áru H&M ruhára bukkantam a márka oldalán. Ekkor ugrott be, hogy erre a darabra lehet mondani, hogy ez egy igazi kis kincs, s hogy miért is ne oszthatnék meg Veletek további, hasonlóan jó fogásokat egy-egy bejegyzés keretében a különböző márkák kínálataiból!
Elsőként az F&F oldalán néztem szét (ahol egyébként sajnos nincs fent a teljes kínálat), majd kiválogattam 10 szuper darabot, melyek szerintem nem csak hogy jól néznek ki, de meg is érik az árukat. Egyébként mostanában mintha kicsit drágult volna az F&F, de mindezek ellenére szuper akciók, leárazások szoktak lenni náluk, nemrégiben egy sportmelltartót és egy szandált is szinte nevetséges áron szereztem be tőlük! De most nézzük is azt a bizonyos 10 darabot!

Csipkés felső

4.290 Ft

A csipke és én semleges kapcsolatban állunk egymással. Kevés mennyiségben jön be leginkább - ezért is tetszett meg ez a felső. Tavaszra nagyszerű lenne egy pasztell nadrág mellé!

Farmering

5.900 Ft

Kisebb őrület tört ki a farmeringek körül tavaly, de persze én nem találtam olyat, ami tetszett volna. Ez a darab viszont már majdnem tökéletes számomra, csupán az a kis hímzés nem kellene rá, de azért majd meglesem élőben is. Bár szerintem drága, de ha azt nézem, hogy más boltokban mennyiért vesztegették a farmeringeket, akkor már nem is az annyira.

Fekete csizma

6.900 Ft

Bár bőven kifelé tartunk már a télből, de ez a bokacsizma annyira egyszerű és szép, hogy nem hagyhattam ki a listából! El tudnám képzelni egy szettben az eggyel lentebb látható darabbal is. :)

Fekete-fehér táska

3.990 Ft

Ez az imádnivaló, monokróm táska modern és sikkes, nagyszerűen lehet párosítani a különféle stílusú szettekhez!

Kék kabát

8.900 Ft

Tavaszra és őszre is szuper választás lehet ez a kabát, csodás színe van! Csak sajnos pont ez az, ami visszatart attól, hogy azonnal megvásároljam, ugyanis meg kellene gondolni, hogy mit vesz fel mellé az ember lánya.

Kis fekete ruha

6.900 Ft

Ezt a ruhát biztosan, hogy fel fogom próbálni! Tökéletes LBD-nek tűnik és ennyiért meg is érné beruházni rá, hiszen örök darab!

Menta pulóver

2.490 Ft

Egy szó: tavasz! A menta nálam továbbra is nyerő, úgyhogy utána fogok nézni ennek a pulcsinak az itteni F&F-ben!

Napszemüveg

1.790 Ft

Azt hiszem visszavonhatatlanul tavasz lázban égek, ezt bizonyítja ez az újabb, tavaszt idéző darab is. Ez a barackszínű napszemüveg nagyon tetszik nekem! Lehet, hogy ez lesz az első színes napszemüvegem? :)

Ombre trikó

1.790 Ft

Imádom a szép, igényes színátmenetes ruhákat (és gyakorlatilag minden mást)! Az F&F Active vonalára szerintem érdemes odafigyelni, nagyon kedvező árakon lehet találni szuper cuccokat. Nem hiszem, hogy ezek kevésbé lennének megfelelőek a sportoláshoz, mint 10-20ezres társaik, úgyhogy aki nem tudja az előbb említett összegeket kiadni egy-egy felsőért vagy cipőért, vagy aki most kezdené el a testmozgást, annak csak ajánlani tudom, hogy nézzen szét e részlegen. Ebben a trikóban szerintem máris könnyebben megy majd a mozgás!

Sárga felső

2.790 Ft

Nem vagyok egy nagy sárgás, de ez az árnyalat ígéretesnek tűnik, mindenképpen meg fogom nézni az üzletben, mert tetszik ez a spagettipántos felső. Szerepelt ebben a posztomban, így láthatjátok, hogy a maszkulin stílusú szettekhez is jól passzol, de szűk nadrággal és magassarkúval is biztosan legalább ilyen jól mutatna, ha nem jobban! 

Ti szeretitek az F&F-et? Melyik innen a kedvenc darabotok?

14 megjegyzés:

Gabica írta...

A menta pulcsi és az ombre trikó nagyon tetszik :)
Szerintem is drágább lettek a márka termékei :S teljes áron még soha nem vettem ott semmit :)

Timi írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz, szintén a menta pulcsi és az ombre trikó tetszik a legjobban! :)

Névtelen írta...

A menta pulcsit lehet én is beszerzem majd :-). Egyébként a brit f&f oldalon sokkal több minden van, szerintem az egész kínálat, így inkább ott érdemes körül nézni.

bokorbogi93 írta...

A csipkés felső, a farmering, a bokacsizma és a mentás pulcsi nagyon tetszik! :) Utóbbi hármat el is képzeltem egy outfitbe már, egy szűk farmerrel :)

Vincze Mariann írta...

Én szeretem az F&F-et, mert vannak csinos (értsd: nem egy sátorszabású) ruháik is a molettebbeknek egész jó áron... bár néha tényleg vastagon fog az árazójuk! :)
A kedvencem a táska és a menta pulcsi :D

czildi írta...

Én is szeretem nézegetni a neten a kínálatot, de az nagyon tud bosszantani, hogy amiket kinézek, azok közül szinte soha semmit nem találok meg az üzletekben. Az F&F-nél ez örök érvényű, gondolom Pesten ez azért nem így van, de vidéken alig van kint az üzletekben abból, amiket az oldalukra kiraknak. H&M-nél meg mindig fáj a szívem a lakkok után, amiket csak a monitoron keresztül csodálhatok :(

Anna írta...

A farmering, a bokacsizma, a ballonkabát és a a menta színű felső nagyon tetszik. :)

Elíz írta...

DoRa Tüllruha Blog: már néztem azt is, csak akkor meg az volt a baj, hogy nem minden volt megtalálható az itteni kínálatban is, ill. olyan is volt, hogy ami itthon kapható volt, az ott nem volt fent :D
czildi: Igen, ez sajnos előfordul, bár nálam még inkább az szokott probléma lenni, hogy kinézem, van is belőle, de csak egy pár és az sem az én méretem :D vagy mondjuk van, de tudom, hogy másnap kuponos nap van, viszont akkorra hipp-hopp eltűnik :D

djkaty írta...

Azt hiszem, ezzel a fekete-fehér táskával szemeztem, de mivel nincs benne cipzár, csak a ráhajtós rész tartja a helyén a dolgokat, le is szavaztam, nehogy kipotyogjanak a dolgaim egy esetleges leejtésnél.

Nóra írta...

az a napszemcsi... *-*

Elíz írta...

Katy: ó, nekem olyan táskám is van, ami nagyméretű és csak egyetlen mágneses összepattintós kis kerek izé zárja, szóval részemről ez nem akadály :D

djkaty írta...

Na ja, mondjuk megoldható akár kisebb-nagyobb neszesszerekkel is, hogy semmi ne vándoroljon benne szabadon... Az biztos, hogy mutatós kis táska, és számos szettel nagyon jól mutatna. Még a végén meggyőzök, hogy mégis kell :-D

djkaty írta...

*meggyőzöl

Thimmyke írta...

Imádom az F&F-et, de csak akciós darabokat szoktam vásárolni... :D Az az ombre tirkó és a menta pulcsi tetszetősek. :)

Megjegyzés küldése