Vasárnapi Vágyakozás #6

Hogy telhet ilyen gyorsan az idő, hogy már ennek a sorozatnak is majd' egy hónapja volt utoljára része a blogon?! Pedig rendszeresen vágyakozok ám különböző dolgok iránt! Ezúttal e poszt keretein belül egy rúzs került a terítékre, ha már mostanában többször is szóba került a rúzsokkal való bimbódzó kapcsolatom (lásd ITT és ITT). 
Tudom, hogy sokaknak a rúzsok non plus ultrája egy Chanel rúzs lenne, de ha tőlem kédeznék meg, hogy melyik számomra az álomrúzs, akkor én kapásból rávágnám, hogy az YSL Rouge Volupté Shine-ja! Számomra ez a rúzs maga a luxus, tökéletes a csomagolása és amiket eddig olvastam ezekről a rúzsokról, az azt sugallja, hogy a belseje is hasonlóan kiváló minőségű. A tökéletes nude rúzst még mindig nem találtam meg, ám mikor megpillantottam swatch-okon e rúzs 15-ös, Corail Intuitive árnyalatát, azt hiszem kihagyott egy dobbanást a szívem. :D Csodaszép.


Nektek tetszenek ezek a rúzsok? Melyik árnyalatot fogadnátok el? Van itt olyan szerencsés, aki már rendelkezik valamelyikkel? :)

2 megjegyzés:

Queen of my mistakes írta...

Gyönyörű, imádnám! :)

Anna írta...

Próbáltam már, a tesómnak van két YSL rúzsa, mindegyik szép, de az az igazság, hogy nem történt semmi csoda, nem szóltak mennyei hangok, a felkenés után. Szerintem egy jobb drogáriás rúzs is van ilyen jó.
Persze, nagyon szépek és 1-2 árnyalatnak én is örülnék. :P

Megjegyzés küldése