Díjat kaptam - Liebster Award

Köszönöm szépen a díjakat, amit Nóritól és Kingától kaptam! Nem titok, én is szeretem ezeket a személyesebb dolgokat, amik által jobban megismerhetjük az adott blog mögötti személyt/személyeket.


A szabályok:

- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni!
- Nincs visszaadás/visszajelölés!

11 dolog rólam:

- Szeretem a kígyókat, kiskoromban meg is mentettem egyet az egyik macskám karmai közül :D
- Szívesen kimennék a világűrbe, szuper lenne látni a Földet kívülről
- Nem vagyok félős típus, de a pókokat gyűlölöm, még a legkisebbtől is menekülök
- Szeretem úgymond csodálni a színeket :)
- Bármikor szívesen végignézek egy papírboltot :D (füzetek, dobozkák, lapok, tollak...)
- Általánosban jártam sportversenyekre
- A Pocahontas Barbie babám lábait megrágtam (mentségemre legyen mondva, hogy nagyon kicsi voltam :D)
- Sosem volt színezve vagy festve a hajam
- Tudom mozgatni a fülem, az orrom, a szemeimet egymástól függetlenül bandzsítani, a nyelvemet háromba hajtani
- Nagyon szeretek olvasni, még a kötelezőket is szerettem, főleg az orosz íróktól
- Ha egyedül vagyok, akkor mindig kiéneklem magam :)

Nóri kérdései:

1. A családtagjaid hogy viszonyulnak a blogolásodhoz? Semlegesnek mondanám, bár érdekes, hogy bátyáim nem hülyeségnek találták, sőt néha kérdezgetnek is a blogról. :)
2. Letelepednél külföldön? Igen, abszolút. A meleg és a tengerpart az én nagy vágyam, de sok országban el tudnám képzelni magam. :)
3. Gyűjtesz valamit? Szeretem a limitált dolgokat, mint például a light kólás dobozkák, csak a gyűjtést nehezíti, hogy Mo.-on nem kapni őket. A lakkjaim száma is drasztikusan emelkedett mostanában. :)
4. Moziban szeretsz filmet nézni vagy otthon? Többet filmezek otthon, de egyértelműen a mozi a jobb!!
5. Melyiket vallod: házasság vagy élettársi kapcsolat? Házasság. :)
6. Ha van testvéred, akkor milyen a hozzá fűződő viszonyod? Van 2 bátyám és szerencsére nagyon jó a kapcsolatunk. :) Persze szoktunk veszekedni is néha, de nagyon szeretjük egymást. :)
7. Vettél már meg valamit azért, mert olvastál róla egy jó tesztet egy blogon? Igen. Amióta blogolok mindig utánanézek a kinézett terméknek. Külön jó, ha több véleményt találok, mert nekem pont ez kell, hogy tudjak dönteni.
8. Hány évesen szülnél legkésőbb gyereket? Úgy 30 évesen.
9. Ferrero Rocher vagy Raffaello? Ferrero Rocher!!! <3
10. Van kedvenc magazinod? Ha magyar, akkor Cosmopolitan. :)
11. Online vagy élőben szeretsz jobban vásárolni? Élőben!

Kinga kérdései:

1. Kedvenc ruha darabod? Van egy gyönyörű kék felsőm, még a Jeans Club-ból. Elöl zárt, viszont hátul végig ki van vágva. Egyszerű, de különleges. Imádom. :)
2. Blézer vagy kabát? Blézer, mert sokkal jobban kihasználható, nagyon jól fel lehet dobni vele a szereléseket.
3. Álom azaz vágy, cél ami megvalósult? Legutóbbi talán, hogy utaztam repülőn és eljutottam Párizsba. :)
4. Álom ami még nem valósult meg? Van több is..:) Ha már előbb is utazásosat mondtam, akkor most is mondok egy olyat: Karib-tengeren nyaralni. :)
5. Kedvenc cipőd? A sima, fekete magassarkúmat imádom. :)
6. Miből szeretnél megélni? A saját magam által keresett pénzből majd. :)
7. Miért kezdtél blogolni? Mert mindig szerettem olvasgatni mindenféle témájú blogot és szerettem volna megosztani az én véleményeimet, ötleteimet, gondolataimat és minden mást másokkal is.
8. Mitől vagy igazán boldog? Ha körülöttem mindenki boldog. :)
9. Mi a kedvenc édességed, süteményed? Hmm, a tortákat és sütiket annyira nem szeretem, bár a mignon, habosróló (csakis a tojásos) és a muffin jöhet, valamint még néhány könnyebb süti. Ezen kívül Ferrero Rocher, Snickers Cruncher, Milky Way ami jöhet bármikor! :D
10. Kedvenc alapozó? Eddig a Maybelline Affinitone Mineral vált be legjobban!
11. Milyen táskát hordasz? Leginkább a közepes-nagyobb méretű táskákat szeretem, de az összes féle táskát szeretem! :)

Mivel mostanában mindenhol láttam már ezt a díjat, így nem adnám tovább 11 embernek, remélem ez nem nagy gond!
Viszont itt van a 11 kérdésem, ami mindenkinek szól, bátran válaszoljátok meg akár itt kommentben! :)

1. Kedvenc divattervező, divatház?
2. Ki szerinted a legszexibb sztárpasi?
3. Kedvenc szám, amit bármikor meg tudsz hallgatni?
4. Milyen színű a szobád fala?
5. Lassú vagy gyors vásárló vagy? 
6. Milyen poszter volt kint a faladon tinikorodban?
7. Cikis esés vagy eset sok ember előtt?
8. Maxiruha: tetszik vagy nem tetszik?
9. Ha egy sminkterméket választhatnál, hogy ingyen megkapod, melyik márkától és mit választanál?
10. Legkedvesebb tárgyad?
11. Mindig tökéletesen úgy állna a hajad, ahogy szeretnéd vagy soha többé nem kellene szőrtelenítened?

2 megjegyzés:

djkaty írta...

1. Talán Dior
2. Hugh Jackman
3. Ákos: Ismerj fel
4. Mályva
5. Lassú
6. East Seventeen :-)
7. Gimi aulájában térdre estem egy kétfokos lépcsőn
8. Tetszik, magas sarkúval, nyári romantikus randira
9. Urban Decay 15th Anniversary paletta
10. A hegedűm. Már 15 éve az enyém. :-)
11. A hajam álljon jól, mert a lábamon nem látszik, ha nincs szőrtelenítve, szerencsés vagyok a szőke szőreimmel. :-)

Egyébként nekem is 2 bátyám van, és imádom a papírboltokat. :-)

Elíz írta...

Hugh :) ú 7-es, én könyvosztáskor estem el lépcsőn, szerencsére csak pár ember előtt :D 6-os :)) 11-es jó neked :D
Óh, van hasonlóság :)

Megjegyzés küldése