Nyári esküvő - mit vegyünk fel vendégként?

A nyár nagyon népszerű évszak az esküvők szempontjából (is). Ilyenkor akár a szabad ég alatt is ünnepelhet a násznép egészen hajnalig. Én személy szerint már nagyon mennék egy jó kis lagziba, de senki sem akar házasodni körülöttem. :D Viszont biztosan van köztetek olyan, aki a nyáron hivatalos esküvőre. Ilyenkor a "Mit vegyek fel?" kérdés még égetőbbé válik. Ebben nyújtok most egy kis segítséget, nézzük mit érdemes, szabad, illik, tilos viselni!
A legfontosabb dolog, hogy ez bizony nem a mi esküvőnk, mi csak vendégek vagyunk, még akkor is, ha a testvérünk esküszik. Igen, az esküvő két emberről szól, de mégiscsak a menyasszony nagy napja ez, tehát ő szeretne a legszebb lenni, ő szeretne a középpontban lenni, tartsuk ezt tiszteletben. Ezért egyszerű ruhát válasszunk, ami se nem túl rövid, se nem túl dekoltált. Ne felejtsük el, hogy ebben fogjuk végigtáncolni az éjszakát, ezért törekedjünk a kényelemre. 
Színek tekintetében tabu a fehér - menyasszony színe, fekete - gyász színe és piros - menyecske ruha színe. Habár egyre enyhül ez a szabály manapság, a feketét szerintem akkor is felejtsük el, bőven lesz még olyan esemény, ahol viselhetjük majd a tökéletes kis feketénket. A piros ruhánkat viszont lehet, hogy nem kell elfelejtenünk, javaslom, hogy kérdezzük meg a menyasszonyt, milyen színű lesz a menyecske ruhája. Ugyanez érvényes a menyasszonyi ruhára. Ha a menyasszony halványrózsaszín vagy bármilyen más színű ruhát választ, akkor olyat mi ne viseljünk, de a fehér még ilyenkor is tilos! 
Ne csak a ruhánk tekintetében törekedjünk az egyszerűségre, a kiegészítők és a smink terén is felejtsük el a túlzó, feltűnő dolgokat. Pár ékszer, egy szép táska, kényelmes cipő (vagy vigyünk egy laposat, hogy bírjuk a parketten a tempót). Natúr smink, természetesen vízálló spirállal. Ha pánt nélküli ruhát választunk és a templomi esküvőre is hivatalosak vagyunk, vigyünk magunkkal egy bolerót, kiskabátot.
Összeszedtem néhány ruhát a high street márkák kínálatából, amiket bátran viselhetünk egy esküvőn. A maxiruhák ugyan kimaradtak, de egy elegánsabbat szintén nyugodtan felvehetünk, sőt, egy szép blúz és szoknya kombinálásával saját ruhát kreálhatunk magunknak.

Bershka


Halvány színek, visszafogott szabások, ugyanakkor a hátul hosszított rész és a szív kivágás különlegessé is teszi a ruhákat. 

Mango



Ez a két csodás kék ruha szintén tökéletes választás.

Pull&Bear


Az első ruha a legegyszerűbb az összes bemutatott közül, nekem nagyon megtetszett. A második inkább a szabása miatt került ide, más színben jobban tetszene.

Zara


Az élénk korallt szigorúan csak halvány színű kiegészítőkkel viseljük, a mentát már bátrabban kombinálhatjuk egy-két metálos kiegészítővel is akár.

Ezek a ruhák mindenképpen megérik az árukat, nem költünk egy vagyont és még később is kihasználhatjuk majd őket. Mindemellett kellőképpen csinosak leszünk, de látszik, hogy nem próbáljuk meg elvonni a figyelmet a menyasszonyról.

Megy valaki közületek esküvőre a nyáron? Mit vesztek fel? Ezek közül melyiket vennétek fel?

16 megjegyzés:

Andi írta...

Én megyek esküvőre a nyáron, de még nem tudom mit veszek fel. Ezek közül mondjuk mindegyiket imádom :)

M. írta...

jó lett volna ez egy héttel előbb :DD egy hete voltam esküvőn :D

Névtelen írta...

Nagyon jók! :)
A blogod is szuper, már fel is iratkoztam! :)
Ha van kedved, kukkants be! :)

http://lifelikevision.blogspot.hu/

hkorinna írta...

Én pont jövő hétvégén megyek a barátnőm esküvőjére! :-) Egy tavaly vásárolt vajszínű-csipkés Orsay ruhát tervezek felvenni, a menyasszony halvány lilában lesz! :-)

Elíz írta...

:) Akkor még nincs késő esetleg venni egyet ;D

Elíz írta...

Óh :D És miben voltál? :)

Elíz írta...

Köszi :) Be fogok! :)

Elíz írta...

Jó neked, jó mulatást! :) Az Orsay-ben is nagyon szépek szoktak lenni, csak most inkább nyári ruhák vannak, nem találtam elegánsabbat. Szép lehet a leírás alapján a ruhád :)

hkorinna írta...

Köszi! :-) Na majd csinálok róla képeket! :-)

Elíz írta...

Az jó lesz! :)

Bellala írta...

Én voltam már fehérben esküvőn, pontosabban fehér-fekete mintás ruhában (a fehér tabu egyébként megdőlni látszik), a menyasszonynak sem volt ellene kifogása. :)

Elíz írta...

De legalább nem tiszta fehér volt :) Hát én csak azt tudom, hogyha valaki fehérben jön majd az esküvőmre, elkergetem :D

Bellala írta...

A totál fehér akkor tud nagyon gáz lenni, ha a menyasszony is fehérben van, és semmi színes kiegészítőt nem teszünk fel. Na az olyat én is fejbe dobnám a csokrommal.

TuzaVivi írta...

Én tegnap voltam esküvőn. Először koromfekete ruhában akartam menni de lebeszéltem magam róla mert nagyon meleg volt( nem mintha így nem lett volna melegem).
Aztán végül annál maradtam hogy felvettem egy elegánsabb rövidnadrágot,arra egy sima fekete topot,egy fekete blézert aminek felhajtottam az ujját,egy clutch és egy fekete saru.Meg persze kiegészítők. Hosszú nyaklánc,hosszú lógós füli,bogyós karkötő.

Szerintem ez is jó lehet ha valaki nem szeretne ruhában menni. Elegáns de azért mégsem öltözik túl a menyasszonyt :)

M. írta...

semmi extrában. sajnos nem volt ilyen csini ruhám, mint a képeken. De a lagzira nem is maradtam, csak énekelni mentem a templomba :)

Elíz írta...

Igen-igen, ez is jó teljesen :)

Megjegyzés küldése