Olimpia! (avagy a brit zászló mánia újraéled)

Ma hivatalosan is elkezdődik az olimpia! Nem tudom Ti hogy vagytok vele, én alapvetően bármilyen sportot szeretek nézni, a nagyobb versenyeket pedig még inkább szeretem, így az olimpiát is. Idén ismét Londonban kerül megrendezésre, ennek kapcsán született meg ez a kis bejegyzés. Ugyanis a brit zászlóval díszített ruhadarabok és kiegészítők ismét reneszánszukat élik és szerencsére nem kell elmennünk értük Londonig, elég ha csak beugrunk egy plázába! Bevallom korábban nem vonzott ez a zászlós mintás dolog, meg úgy gondoltam, hogy addig nem hordanám egy adott ország zászlajával díszített ruhadarabot, amíg nem jártam ott, de most az olimpia apropóján szívesen vennék fel egyet, ráadásul némelyik igencsak elnyerte a tetszésemet. :)
Jöhetnek a kedvenc brit zászlós darabjaim? Akkor vigyázz..kész..rajt!




A Bershka külön kis kollekcióval készült az olimpiára. A sálat mellényként hordva képzeljétek el!





A Pull&Bear sem maradt el a Bershkától. A táskák imádnivalóak, s bár a 2. laptoptáska, szerintem laptop nélkül is viselhető.


A felső a riverisland.com-ról van, teljesen beleszerettem, még a 16 fontot is megérné! A napszemüveg pedig az asos.com-ról, szerintem cuki. :)








Ah Swarovski cukiságok! A kis függőket el tudnám képzelni egy láncon a csuklómon. ;)

Végül egy ötlet azoknak, akik a körmükön szeretnék viszontlátni a brit zászlót:

rebelnails.co.uk

Díszítőszalaggal vagy simán a kézügyességünkben bízva is elkészíthetjük ezt a körmöt!

Nektek hogy tetszik a brit zászlós téma? Van ilyen cuccotok? Elfogadnátok valamelyiket a bemutatottak közül? És az olimpiát nézni fogjátok?

11 megjegyzés:

Unknown írta...

Már alig várom, hogy ténylegesen elkezdődjenek az ötkarikás játékok :) Imádom a sportot ( tesi szakot is végeztem), úgyhogy mindenképpen nézem majd. Nekem már régóta bejön ez a zászlós dolog, bár abból is inkább az amerikai, de mióta mindenki ezt hordja, azóta nem vágyom rá annyira. Túúúl nagy divat lett...nem baj, majd elmúlik. :)

M. írta...

én nézem majd az olimpiát, az tuti! :D
nekem nagyon tetszenek a brittes dolgok, de nem érzem magam elég belevalónak, hogy hordjam is őket.. :/

norcsikiss írta...

szeretem a britt és az amerikai zászlós cuccokat is egyaránt :) és annyira szeretnék egy zászlót sálnak :)
http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

Arvael írta...

Én már alig várom, hogy elkezdődjön! És persze nagyon drukkolok a magyaroknak :)
Nekem sajnos nem nagyon vannak zászlós cuccaim, de azt hiszem, ezek a képek meghozták a kedvem ahhoz, hogy beszerezzek egy-két dolgot :) A napszemcsi tetszik a legjobban! :)

Breezy írta...

nagyon ötletes cikk:) I <3 LONDON

Elíz írta...

Igen, az amerikai zászlós változat is tök jó néhány dolgon :) Hát igen, bár ki lehet tűnni a tömegből néhány jó megoldással még így is! :)

Elíz írta...

Itt is van 1-2 egyszerűbb, kevésbé feltűnő darab, de még a boltok kínálatában is van választék! :)

Elíz írta...

Esetleg a Bershkás sál? :)

Elíz írta...

Igen, az én pénztárcámat is fenyegeti ez a veszély! :D

Elíz írta...

Köszi, örülök, ha tetszik! :)

Nóra írta...

nagyon jó válogatást hoztál :)

Megjegyzés küldése