Szőrtelenítési gondok(?)

Már bőven benne vagyunk a nyárban és szerencsére az idő is kedvező a strandoláshoz, nem mindegy tehát, hogy mennyire szőrös az ember lánya. :) A rengeteg szőrtelenítési módszer közül gondolom már mindenki megtalálta a neki legjobban megfelelőt - akár évek alatt - így én is. Nekem a borotva lett ez, de csupán tavaly nyár óta vagyok a híve, előtte epilátort használtam. Miért váltottam? Tavaly nyáron valamilyen oknál fogva többé nem lett szép a lábam epilálás után, hanem folyton tele volt szőrbenövéssel. Ez már magában kellemetlen dolog, de az én bőrömön a csipesszel való kiszedegetés után is nagyon látszódott a helyük. :\ Mivel semmi kedvem nem volt egész nyáron "műteni" és csodálatos piros hegekkel a lábamon mászkálni fel-alá, ezért egy újság mellé járó borotvával szőrtelenítettem a lábam legközelebb, gondoltam egy próbát megér. Tudni kell, hogy fiatalabb koromban próbáltam a borotvát, de akkor még nem is volt igazán szőr a lábamon, így nem olyan volt a hatása mint most, valamint nem 4-5 pengés, nyugtató csíkos változatok voltak akkoriban. :) Egészen meglepődtem, hogy milyen sima lett a bőröm. (Nem ér röhögni! :D) Utána csakis borotvát használtam (hónaljra és bikinivonalra egyébként elektromos borotvát használtam azelőtt). Nagyon megszerettem, tény, hogy gyakrabban kell használni, de szinte semmi idő alatt kész vagyok és ugyanúgy leszedi a pici szőrt, mint az epilátor. Gyantával próbálkoztam még, de egyszerűen béna vagyok hozzá :D Namármost, hogy rátérjek a lényegre és hogy szörnyülködjetek kicsit, eddig borotvahab és gél nélkül használtam a borotvát. Egyszerűen tökéletesen sima lett így is, nem volt rá szükségem. Azonban egy ideje már, hogy a bikinivonalamnál piros pöttyökkel lettem teli a borotválás után. Ez pedig nem épp szerencsés, még ha nem is látszódna, akkor is zavarna, de tudjuk, hogy sajnos látszódik valamennyire. Nemrég jött az ötlet, hogy kipróbálok egy borotvahabot/gélt, ezért kis kutakodás után a Balea egyik termékét néztem ki, jók voltak a vélemények róla. Elrobogtam hát a Rossmannba. (Megint nem ér röhögni. :D) Szóval jött velem egy szimpatikus, Isana márkájú, aloe verás borotvagél. Itthon vettem észre, hogy érzékeny bőrre való, gondoltam még jobb is így. 

Az aloe verán kívül tartalmaz még e-vitamint, allantoint és mandula kivonatot. Nyugtató és ápoló hatást ígér. Ki is próbáltam még aznap..hát..korábban is vehettem volna már. :) Nedves bőrre kell felvinni, majd borotválkozni és alaposan lemosni. Jó sok van benne, konkrétan alig nyomtam meg és annyi kijött, hogy kenhettem mindenhova. :D A teteje egy picit szivárog még, ha nyomtunk ki belőle, ez picit rossz benne. Viszont ennyi az összes negatívuma. Nem zavaró az illata, könnyű felvinni, rögtön be is habosodik, könnyen lemosható és icipicit pöttyösödtem csak be, ami el is múlt másnapra! Remélem hosszabb távon sem változik meg a hatása, ugyanis néha van, hogy egy termék első pár alkalommal jó, aztán mégsem annyira. Mindenesetre kb. 700 Ft-ért abszolút megérte. Ha Nektek is van ilyen problémátok ajánlom, hogy próbáljátok ki, ennyi pénzért tényleg megéri, hát még ha be is válik! 
Azért elsősorban a bikinvonallal kapcsolatban írtam csak most, mert ez a kényes terület, a többivel nekem soha nem volt gondom - kivétel a lábaimon az említett szőrbenövés. És úgy vettem észre, hogy a témában a legtöbb kérdés szintén a bikinivonal szőrtelenítésével kapcsolatos.

Kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is! Ti mire esküsztök? Volt már ilyen problémátok? Ha igen, mi vált be ellene?

8 megjegyzés:

djkaty írta...

Egyszer eltörött egy Gillette gélem adagolója, és az egész flakon tartalma a kád szélén landolt, nem volt mit tenni... Azóta sima tubusos géleket használok, hogy ne járjak így. De mindenképpen jó ötlet valami direkt erre való kozmetikum. :-)

mrs__kovacs írta...

Nekem ugyanez lett a gondom, mint amit leírtál az elején... :(
Hiába volt "kényelmesebb" megoldás az epilálás, egyszerűen betelt a pohár a rengeteg begyullad tüszőről :(

B. Dóri írta...

Én még mindig epilátort használok, de erősen gondolkodom rajta, hogy váltok. Rengeteg a szőrbenövés a lábamon! És nem nyúlhatok hozzá, mert csak rosszabb lesz. Hallottam olyat is, hogy epilálás előtt testradírozni meg dörzsölni kell, de őszintén szólva még nem próbáltam ki.
Gondolkodom a gyantán, de az tényleg túl macerás.

Elíz írta...

Jujj :s Most erről eszembe jutott, hogy múltkor nem volt lecsukódva a sampon teteje és fejjel lefele volt állítva..:D "szerencsére" kevés volt már benne

Elíz írta...

:( Ráadásul nekem pl. a 2. alkalom után már nem is fájt az epilálás egyáltalán, erre muszáj volt benőnie a szőrszálaknak..

Elíz írta...

Uh, pedig az se jó, ha ott marad, csak sajnos csúnya így is - úgy is :s Hát nem tudom, nekem nem lett másabb, bár lehet, hogy van, akinek működik. A szőrbenövés gátló krémek is elterjedtek, de őszintén szólva nincs kedvem heteket várni az eredményre :s
Gyantázáshoz még annyit, hogy gondolkodok a szakemberes megoldáson, de nekem ahhoz még erő kell :D

hkorinna írta...

Pont most írtam én is a szőrtelenítésről! :D Én a combomra gyantát használok, a többi területre borotvát! Ugyanúgy voltam, mint te, régebben epiláltam, de tele lettem tőle szőrbenövéssel, és elegem lett! Borotvahabból én Baleás borotvagélt használok, nagyon szeretem és az ára is kedvező! Amúgy a lábamat tusfürdővel szoktam "bekenni", és úgy megyek végig rajta a borotvával! :-)

Elíz írta...

:) Érdekes, hogy milyen sok embernél lesz előbb-utóbb szőrbenövés az epilálástól :s Na igen, legközelebb DM-be megyek majd a Baleáért! :D

Megjegyzés küldése