Karácsonyi tag

Hogy ne legyek teljesen inaktív az ünnepek alatt, én is kitöltöttem egy a karácsonyos taget, amit már láttam pár helyen.

A kérdések és a válaszaim:

1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Mindkettőt szeretem és függ az ajándéktól is, de legtöbbször csomagolópapír.

2. Igazi fa vagy műfenyő?
Csakis igazi! Régebben mindig töveset vettünk és kiültettük, aztán azokat is feldíszítettük égőkkel Karácsonykor, nagyon szép volt, főleg ha havazott is. :)

3. Mikor díszited fel a fát?
24-én délután.

4. Mikor „bontod le” a fát?
Attól függ mennyire potyog, de januárban szoktuk.

5. Szereted a tojáslikőrt?
Nem emlékszem, hogy kóstoltam-e valaha, szóval passz. :)

6. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
Mindig mindennek nagyon örültem, de ha feltétlen meg kell nevezzek egyet, akkor az egyik Barbie babámat emelném ki, mert a fényképen is nagyon virul a fejem, azt hiszem azért, mert kutyája is volt. Vagy biciklije? A lényeg, hogy extrás volt! :D

7. Van „betlehemed”?
Nincs.

8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Szüleimnek. Mindig rám marad (két bátyám van), hogy találjak ki valamit, de már ellőttem az összes tuti tippemet, szóval egyre nehezebb. :) Persze mindig mondják, hogy ne vegyünk semmit, de akkor is szeretünk adni valami apróságot nekik.

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Barátoknak, mivel egymásnak úgyis csak apróságokat szoktunk adni és azok közül is sokat megvalósíthatunk saját kezűleg, hiszen rengeteg szuper diy ötletet lehet találni!

10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Nem emlékszek ilyenre. :)

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Bár az első praktikusabb, az utóbbi egyértelműen személyesebb. Mi szoktunk a rokonoknak, közeli ismerősöknek küldeni még most is képeslapot, kaptunk is párat, nagyon szépek. :)

12. Kedvenc karácsonyi film?
Karácsonyi ének ('99), Egértanya, Grincs, Diótörő.

13. Mikor kezdesz vásárolni?
Fentebb említett okok miatt (hogy rám marad minden) az elmúlt években az utolsó pillanatokban. Pedig ezt nagyon utálom, szeretem ha nem kell kapkodni és megvan minden időben.

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem.

15. Kedvenc karácsonyi étel?
Húha :D Mi oldalast szoktunk krumplipürével és almaszósszal (vagy párolt káposztával) enni Szenteste, imádom. De mindig van töltött káposzta is (ezt is imádom) és sütik közül a hájas kiflit szeretem talán a legjobban. Szaloncukorból meg a joghurtos Milkát. :)

16. Színes vagy sima fények?
Sima, de kiskoromban a színeset kedveltem jobban. :)

17. Kedvenc karácsonyi dal?
Dean Martin - Let it snow, de igazából bármelyiket szívesen hallgatom ilyenkor!

18. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Inkább hozzánk szoktak jönni rokonok, ismerősök.

19.  Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Gömbökhöz passzoló kúp(?) csúcsdíszünk van.

20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?
24-én vacsora után.

21. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Csak ismételni tudom magam: az, hogy az utolsó pillanatokra marad az ajándékvásárlás. :D

Ti egyébként mivel töltitek a napokat? Én pihenek, eszek-iszok, családdal kockázunk, kártyázunk, olvasok, következő napokban találkozok pár baráttal és na jó bevallom, ma már tanultam is egy picit. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi is küldünk még képeslapot rokonoknak :)
Azt hittem csak a mi hülye szokásunk :)

Elíz írta...

:D Szerintem nagyon hangulatos! :)

Megjegyzés küldése