Mit vettem?

Az elmúlt időben alig vásároltam valamit, boltokba se nagyon mentem, inkább beauty dolgokat vettem sűrűbben. De ez aligha baj, fő a tudatosság és a pénztárcakímélés! :D 
Szükségem volt azonban már egy új kabátra, így aztán ellátogattam a Tally Weijl-be azon a napon, amikor 25% kedvezmény volt a kabátokra, dzsekikre. (Már kinéztem egyet korábban.) Mivel siettem haza tanulni, így tényleg csak egy kabátot vettem, amit az eladók elneveztek Twilight-kabátnak :D Valóban Volturis a kapucnija, de nekem tetszik, az előzőnek úgyis manószerű volt. :D
Nem akartam feketét, se színeset, így egy bármivel jól kombinálható sötétszürke mellett döntöttem.


Így néz ki tisztességesen elrendezve :D

Így néz ki kevésbé tisztességesen elrendezve :D

Ennél egy picivel még sötétebb a valóságban.

 17.995 Ft 13.495 Ft

Azért az H&M-be is beugrottam. Bár mindenhol nagy piros táblák lógtak, csakis egy darabbal jöttem haza, kezdek immunis lenni szerintem! :O Ezzel már régebben is szemeztem, nagyon szeretem a fehér darabokat, pláne ha még így csillog is!


Kicsit összegyűrődött :D




2.290 Ft 2.000 Ft

Ez a pashmina sál kakukktojás, nem vettem, hanem kaptam, méghozzá egyenesen az egyik olyan országból, ahol készítik. :)


Közelről szép mintákat lehet észrevenni rajta.

A vásárolt beauty termékek közül egyet azért megmutatok most.

210 - Mother of Pearl St.

Ezt a lakkot a gyakorlatom utolsó napján vettem (igen, ilyen szentimentális vagyok néha :D), de nem ám csak egyet, hanem egyből kettőt. :) Az egyiket most kisorsolom a "Meglepetés!" c. poszt óta kommentet hagyók között (a nyereményjátékos bejegyzést nem számítottam).
Random.org, hű társam most sem hagyott cserben:



És akit a 3-as szám takar:



Jingling Apricot!


Gratulálok! Kérlek jelentkezz a divatesatobbi@freemail.hu címen! :)

8 megjegyzés:

Nóra írta...

de jó kis kabi,nekem tetszik a kapucnimegoldása :D és milyen aranyos vagy ^^

Barta Veronika írta...

Óóó, majdnem. :D Pedig ez NYC... azok nagyon szép kis lakkok. :)

mrs__kovacs írta...

De jó az a kabát :]
A nyertesnek gratula :]

hkorinna írta...

Nagyon tetszik a kabát és a nyakmegoldás is! A szürke szerintem is jól kihasználható szín, nekem is van egy szürke szövetkabátom és imádom! :)

Elíz írta...

Legközelebb :) Remélem is, hogy jó kis lakk ez is! :)

M. írta...

Gratulálok. :)
Hm.. Majd szeretnék színmintát róla, van egy hasonló NYC-m, de a másikfajta üvegű. :)

Elíz írta...

Oks, akkor lesz is! :)

JinglingApricot írta...

Most láttam csak, hogy nyertem... :D Köszi! :)

Megjegyzés küldése