Színtanoda - arany

Az ünnepek a nyakunkon vannak és ilyenkor mindenki szívesen ölt magára valamilyen formában egy kis csillogást, egy kis aranyat, ami egyébként is már menthetetlenül hozzátartozik a karácsonyhoz, szilveszterhez. Ennek alkalmából hoztam egy kis útmutatót, hogy hogyan, mivel, kinek érdemes viselnie ezt a színt!
Az arany színű daraboknál arra kell figyelni, hogy egyszerre csak egy ilyet viseljünk. Ezekhez a legjobb, ha nem társítunk további feltűnő arany kiegészítőket, azoknak legfeljebb csak a részleteikben tűnjön fel a szín. Kivételek persze vannak, például az egyszerűbb, visszafogottabb darabok esetében, illetve arra kell figyelni, hogy ne halmozzuk egymásra az aranyos darabokat, tehát például arany nyakláncot ne viseljünk arany felső mellé, ugyanakkor arany színű cipőt nyugodtan húzhatunk hozzá. Vagy míg arany nadrághoz arany felső/cipő már túlzás, addig arany nyakláncot/karkötőt már választhatunk mellé.


Az arany kiegészítőkkel már egészen más a helyzet. Gyakorlatilag bármilyen színnel jól mutatnak és halmozhatjuk is őket egy outfiten belül. Egy ruhához (ami persze nem arany színű) viselhetünk arany táskát, cipőt, sőt még egy karkötővel vagy nyaklánccal is megtoldhatjuk a szettet.


Az arany mellé egyértelműen a fekete és a fehér a legnépszerűbb párosítás, de a lehetőségek végtelenek. Az én kedvenceim: mélykék, élénkrózsaszín, smaragdzöld. Ezekhez hoztam is egy-egy inspirációs képet (kivételesen polyvoreral állítottam össze őket)!




Az arany felsőket, blézereket és kiegészítőket bárki nyugodtan viselheti (természetesen a szabásra ügyeljünk), de a legginseket, nadrágokat inkább a vékonyabb alkatúak válasszák.

Ti szoktatok aranyat viselni? Milyen alkalmakkor? És az arany kiegészítőket szeretitek? Melyik színnel párosítjátok előszeretettel?

3 megjegyzés:

M. írta...

Az első és az utolsó szetted nagyon tetszik. :)
az arany nem az én színem, nem szoktam hordani. :)

djkaty írta...

A középső szett egy álom <3

hkorinna írta...

Régen kimondottan utáltam az arany színű dolgokat, de mostanra nagyon megkedveltem. Leginkább kiegészítőkben tudom elképzelni, de van egy arany színű kardigánom, igazi ünnepi viselet! :)

Megjegyzés küldése