Matt körmök

Először is: ennyit még nem szenvedtem lakkozással soha :D Kezdődött azzal, hogy mind az 5 körmömre szépen felkentem a feketét. Hogy mi ezzel a baj? Az, hogy a lakkozás előtt odakészítettem a nude lakkot, amit a gyűrűsujjamra akartam felvinni..:D Gondoltam sebaj, ennyi belefér, lemostam, felkentem a jót. Jött a várakozás, majd a matt fedőlakk. A hüvelykujjam szép matt lett rögtön, ok, mondom itt nem lesz baj. Aha. A hüvelykujjamon kívül egyik se akart normálisan bemattulni, végül nagy nehezen a kisujjamnak sikerült még. De a gyűrűs és a középső sehogy sem akart. Nézem-nézem, áh jó lesz így, jöjjenek a foltok. Aha. :D Konkrétan egybefolytak az említett ujjakon a foltok az alapréteggel. Mély lélegzet, lemostam őket, és újrakezdtem. Rengeteg idő elment vele, de csak sikerült elkészítenem azt, amit elterveztem. Persze lépésről lépésre képeket elfelejtettem készíteni..:D
A fekete alaplakk számomra egyértelmű volt, szerintem ezen a leglátványosabb a  matt fedőlakk hatása. A Lovely fekete lakkját és az Essence - Toffee to go lakkját használtam, valamint a matt fedőlakk a NYC márkáé, míg a sima fedőlakk az Essence - Allround Talent lakkja volt.


Jelentem: a Lovely fekete lakkját imádom! Gyönyörűen ragyog, egy rétegben tökéletes és viszonylag gyorsan is szárad. Még nem volt tisztán fekete soha a körmöm, de wow, tetszik! Az Essence lakkjáról hasonlókat tudok mondani, imádnivaló a kis nude lakk. 
Az elkészítését mint már említettem elfelejtettem dokumentálni, de nem túl bonyolult :D Alaplakk, majd rá a matt fedőlakk, utána pedig sima fedőlakkal és minél kisebb pontozóval foltocskákat kell rajzolni a körmökre. 
Bevallom, nekem nagyon tetszik, szerintem ez valami tudatalatti dolog lesz, amiért ennyit szenvedtem vele :D Íme tehát az eredmény (ami egyébként élőben sokkal szebb):




Hogy tetszik Nektek? Ti szeretitek a matt körmöket?

11 megjegyzés:

Unknown írta...

ez nagyon jó lett :D

Manna (mannakörmök) írta...

nagyon jóó.:))

mrs__kovacs írta...

Aaa, én is akarok ilyet :]

Barta Veronika írta...

Olyanok, mint a lópatkónyomok. :D

Réku írta...

Nagyon tetszik, biztosan kipróbálom majd :)

Elíz írta...

Köszi csajok! :) Igen, valóban lópatkónyomnak is elmegy :D Bár maradok a leopárdnál inkább :P :D

hkorinna írta...

Nagyon szép lett! Én nemrég vettem egy matt fedőlakkot, de még barátkoznom kell vele! :)

Elíz írta...

Köszi! :) Csak bátran, tényleg szuper egy találmány :)

M. írta...

nagyon jó lett ;))

Nóra írta...

eddig hogyhogy nem láttam ezt a bejegyzést?! eszméletlen jó lett!!! :)

Elíz írta...

Köszönöm! :$ :)

Megjegyzés küldése