Szilveszteri körömfestő versenyre jelentkeztem

Nemrég hirdette meg Lakkfan Verus első versenyét, amelyre én is jelentkeztem. Két manikűrt kellett elkészíteni Szilveszter témában, egy egyszerűbbet és egy extrábbat. Ezeket láthatjátok lentebb.

Konfettieső és éjféli csók

Csillogás minden mennyiségben

Az összes versenyző műveit itt nézhetitek meg. Érdemes kommentben megírni, hogy melyik tetszik Nektek legjobban, mert nyerhettek vele egy körömlakkot! :)

Update: Továbbjutottam a következő és egyben utolsó fordulóba! A téma a fogadalmak és a gyanúm beigazolódott: meglehetősen egyedileg közelítettem meg a témát - remélem azért tetszik Nektek! :) 

Idén újra eljutok Párizsba!

A többiek munkáit itt nézhetitek meg! Ti tettetek valamilyen fogadalmat? 

Update2: A dobogó harmadik fokán osztozom! :) Örülök, hogy indultam a versenyen és már várom a következő hasonló megmérettetést!

5 megjegyzés:

Csipkelány írta...

nagyon jó ez a konfettis köröm :)

PAncsi írta...

Nagyon tetszik, szerintem a Tiéd a legszebb, bár mindenki nagyon ügyes volt

Elíz írta...

Óh köszönöm szépen! :) Igen, szépeket alkotott mindenki!

Névtelen írta...

nekem a rózsaszín áll közelebb a szívemhez!
gratulálok,hogy tovább jutottál,szurkolok neked is!!:)

Aviana Rahl írta...

húú, gyönyörűeket csináltál!!! *.* a konfettis nagyon tetszik!!!!

Megjegyzés küldése