Ötlet ajándékcsomagoláshoz

Azoknak hoztam most egy tippet, akik csakúgy, mint én, szeretik az utolsó percekre hagyni az ajándékok becsomagolását. :)
Bár a színes, mintás csomagolópapírokat is szeretem és meg is van a hangulata azoknak is, ahogy a fa alatt sorakoznak, azonban egyre jobban részesítem előnyben a sima, egyszerű, barna csomagolópapírt. Amellett, hogy olcsó és környezetbarát, még nagyon dekoratív is. No nem teljesen magában, hanem egy-két dologgal kiegészítve, például: tobozzal, bogyóval, fenyőággal, szép szalaggal, cukorkával vagy egy kis darab színes csomagolópapírral. Ezekhez a variációkhoz hoztam 1-1 képet, nekem mind nagyon tetszik! És Nektek?











Hogy tetszik ez a barna papíros megoldás? Ti mibe szoktátok csomagolni az ajándékokat?

Szeretném megragadni az alkalmat, hogy minden kedves olvasómnak kellemes ünnepeket kívánjak! :) Nagyon boldog Karácsonyt és sikerekben gazdag Újévet kívánok Nektek!


3 megjegyzés:

M. írta...

Az utolsó előtti előtti a kedvenc :)
Viszont kívánom :)

hkorinna írta...

Jövőre azt hiszem én is inkább a letisztultabb csomagolást fogom választani, idén még marad a hagyományos! :) Neked is Kellemes Ünnepeket! :)

Névtelen írta...

2. a legszebb!! Utólag Boldog Karácsonyt és BÚÉK neked!!!

Megjegyzés küldése