OPI - The World Is Not Enough

Végre itt a poszt az Erzsitől nyert gyönyörűséges lakkomról, ami nem más, mint az OPI Skyfall kiadásából a The World Is Not Enough nevezetű lakk. Legfőképp a napfény hiánya hátráltatott (meg egyszer a facebookon már említett misztikus képeltűnés), de múlt héten sikerült elcsípnem pár napsugarat! Bár ezt a lakkot inkább élőben kell látni. :)


Amikor megláttam, hogy nyertem és választhatok egy OPI lakkot nagyon-nagyon megörültem, hiszen már annyi szépet és jót hallottam és olvastam róluk, hogy nem volt kérdés, szeretnék egyet. Ráadásul Erzsi azt a lehetőséget is megadta, hogy a Skyfall kollekcióból választhassak. A vicces az, hogy pont nála olvastam először erről a kiadásból és kommentbe meg is jegyeztem, hogy én bizony elkezdek gyűjteni egy OPI-ra. Erre tessék! :) Azonban a neheze csak ekkor jött, el kellett döntenem, hogy melyiket szeretném. Végül - mint látható - A világ nem elég c. film ihlette lakkocska mellett döntöttem - és nem bántam meg! Azt hiszem nyugodtan mondhatjuk, hogy ez a legkülönlegesebb és legszebb az összes közül.


Nem túl erős a fedése, 2-3 réteg kell belőle, itt most 2 rétegben láthatjátok. A negatívumként felróható dolog mindössze ennyi benne. Minden másban csodásan teljesít. Könnyű felvinni, gyorsan szárad és nagyon tartós. Alaplakk és fedőlakk nélkül vasárnaptól péntekig bírta, úgy, hogy csak 1-2 körmömön volt pici, alig észrevehető kopás.
És ami a legcsodásabb benne: a színe. Bár elsőre egy metálosabb szürkének tűnik, de ha megcsillan rajta a fény, akkor aztán csak úgy ragyog. Ezernyi apró csillám van benne, a rózsaszín dominál, de felfedezhetünk még lilákat, aranyakat, szürkéket, kékes-zöldeseket, szóval igazán különleges!

Itt jól látszódnak a csillámok különböző színei!

Ízelítő a csillogásból.





Imádom ezt a lakkot, amikor a körmeimen volt egyfolytában azt néztem, hogy hogyan csillan, ha a fényben mozgatom :D Nagy köszönet érte Erzsinek mégegyszer! :)

Nektek van OPI lakkotok? A Skyfall kiadásból megvan valamelyik?

8 megjegyzés:

M. írta...

Meseszép *-*
A blogomon is egy OPI :))

Elíz írta...

Én hogy nem vagyok még feliratkozva Nálad? :o No ezt orvosoltam gyorsan és meg is lesem az OPI-dat! :)

mrs__kovacs írta...

Nagyon szép :]

Nóra írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nóra írta...

OPI=álomlakk,hülyeséget írta az előbb :D

Barta Veronika írta...

Lévén hogy a filmet még nem láttam, minden nemű skífallos dolog közül a főcímdal a kedvenc, semmi más nem fogott meg. Se sminkek, se körömlakkok, se ruhák... :D

hkorinna írta...

Nagyon szép! :)

Elíz írta...

Pedig ebben a kiadásban tényleg van jópár csodás darab! :)

Megjegyzés küldése