1 ruhadarab - több stílus: Hegyesorrú cipő

Újból ringbe szálltak a hegyes orrú cipellők a kerek orrúakkal. Mielőtt még bárki is megijedne, nem az extrahosszú hegyesorrú cipőkre kell gondolni, amik jó 8 éve voltak trendik (nekem szerintem még megvan egy dobozban :D)!

Hegyesorrú cipő

Így nyár közeledtével egy feltűnő színűt választottam a főszerepbe, ugyanis szuperül feldob bármilyen szettet, no és persze mindenki szívesebben visel élénk színeket a jó idő beköszöntével! Egy kék, türkiz, narancs vagy fukszia színű darabbal bátran gazdagítsuk a ruhatárunkat, ugyanis mindjárt meglátjátok majd, hogy milyen jól ki lehet használni egy ilyet!

Zara


Hivatalosan/munkába
Még egy nagyon kötött munkahelyi öltözködési szabályzatba is beleférhet egy színes cipő, egy ilyen csodás darab pedig aligha zavarna bárkit is. :) De színházba, múzeumba, üzleti ebédre, megbeszélésre is felkaphatunk egy ilyen szettet.

Mango, Mango, Mango, NYC, H&M


Lazán/hétköznapokra
Tekintettel a sarkakra nyilván ne egy egész napos sétára vegyük fel, de moziba, randira, kávézni vagy egy-két órát shoppingolni azért még lehet ilyen cipőben is. :) Cserébe a bokáig érő nadrág+hegyesorrú cipő páros szépen megnyújtja majd (optikailag) a lábainkat!

Mango, Catrice, H&M, Bijou Brigitte, F&F


Elegánsan/buliba
Ezzel a friss, lime rucival és az arany kiegészítőkkel igazán üde outfitet kapunk! Az ártatalanul kacér összhatásért válasszunk teljesen természetes sminket és körmöket, valamint lazán feltűzött frizurát!

Essence, Bershka, Tally Weijl, H&M, Orsay

Nektek tetszik a hegyesorrú cipő? Melyik szettben tetszik a legjobban?

5 megjegyzés:

djkaty írta...

Az első, nagyon decens kis összeállítás :-)

Gabica írta...

huuu a 2. tiszta én :D imádom!! Én most vettem az AUCHANBAN :D egy hegyesorrú cipőt, bár a hátulja szandi, paszell rózsaszín és 1990Ft volt

Elíz írta...

:):)
Ó kíváncsi vagyok rá :) Biztos is, hogy ki lehet ott fogni jó dolgokat, én egyszer láttam balerinákat, amik full olyanok voltak, mint a fast fashion boltokban lévők, csak éppen kb. feleannyiért!

Gabica írta...

Feltettem egy bejegyzést róla, hogy meg tudd nézni milyen :)

http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/05/puderrozsaszin-magassarku-1990ft-ert.html

Elíz írta...

Köszi, meg is nézem! :)

Megjegyzés küldése