Lila és pink manikűr

Szégyen és gyalázat, hogy ebből a két gyönyörű körömlakkomból eddig csak az egyiket használtam, azt is csak egyszer. Bár mentségemre legyen mondva, hogy a lilát csak nemrég szereztem be. :$ Egyébként részben pont egy ilyen manikűr miatt is vettem meg, mivel nagyon tetszik ez a sötétlila és pink párosítás!


Mindkettő NYC lakk, a 266-os egy gyönyörű mélylila, mely a Battery Park Purple nevet viseli, míg a 238-as ragyogó pink a MoMa nevet kapta. A pink egy rétegben picit jobban fed, mint a lila, de a tökéletes fedéshez két réteget használtam belőlük. Az ecsetüket imádom és szerencsére a száradási idejük is nagyon jó! Egy szó, mint száz: ezek a lakkok szuperek! 



Természetesen nem csak egy sima manikűrt készítettem velük. A lilára pink, a pinkre lila hárömszögeket festettem. Szeretem az ilyen egyszerű kis megoldásokat, hiszen máris sokkal különlegesebb lesz a manikűr és még csak nem is kell sokat szöszmötölni velük!
Ja és még valami! Facebookon említettem már, hogy mire jöttem rá a sok éve meglévő fényképezőgépemmel kapcsolatban. Egészen pontosan arra, hogy tudok vele olyan képeket készíteni, amik az eddigi telefonos képeimet kenterbe verik :D Most örülök, mint majom a farkának, szokom a gépet, mindenesetre ezeken a képeken egyértelműen látszik, hogy mennyivel jobb minőségűek, mint az eddigiek. Viszont így a lakkok brutális fénye miatt (bizony, fedőlakk nélkül ilyen szépségesek!) a tükröződéseket is elég szépen lehet látni a körmökön. :D De elég is ennyi szöveg, jöjjenek a képek!



Big Apple :)


Biztos, hogy sokszor fogom még ezt a színpárosítást alkalmazni és persze a háromszögeket is be fogom vetni a későbbiekben!

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Ti szeretitek ezt a színkombót? És az ilyen egyszerű kis technikákat?

18 megjegyzés:

Vikii írta...

gyönyörű színek :)

Hajnal írta...

Nézd csak mit időzítettem mára:
http://hajnalweb.blogspot.hu/2013/05/deep-purple.html

:D :D :D :D :D

Nagyon szép amúgy a rózsaszín. :) (is)
A lila is, de az kicsit egyértelműbb a linkem alapján, hogy nagyon tetszik. :D

Elíz írta...

:D Hát ez jó! :)
Igen, a linked alapján egyből gondoltam :) Nagyon tetszik azzal a csontszínű lakkal is!

Névtelen írta...

Olyan szép fényes, nagyon jó :) Szép mani!
Celluxossal csináltad a háromszöget vagy magadtól?
Örülök, hogy új dolgot is felfedeztél a fényképeződön, szép képeket csinál :) Milyen gép? Üdv. Judit =)

Thimmyke írta...

Szupi mani lett! Mind a két szín nagyon tetszik. A lila meg is van nekem is és imádom, pont a múltkor használtam folakkos manihoz. :D

Flory írta...

Nagyon szép színek és mani. :)

Gabica írta...

Nagyon jó néz ez a 2 szín 3szöges technikával :)

Elíz írta...

Igen, gyönyörű a fényük! :) Köszönöm! Díszítőszalagot használtam a precíz vonalakért :)
Samsung 2760-as és sima képeket eddig is szupereket csinált, szóval nem is tudom, hogy nem jutott eszembe alaposan átvizsgálni hamarabb :D

Elíz írta...

Meg is néztem azt a manid és nagyon tetszik, csodás lett!

Elíz írta...

Köszönöm csajok! :)

Nóra írta...

cukika lett :)

mrs__kovacs írta...

Tényleg nagyon jól néznek ki együtt :]

Manna (mannakörmök) írta...

hű de jó lett. :))

djkaty írta...

Nagyon jó lett :-)

Zitu írta...

Nagyon szép lett, jól mutat együtt ez a két szín! ;)

Aviana Rahl írta...

Nekem a második megoldás kifejezetten tetszett!!! Szépen elkészítetted, gratulálok Elíz :)

Elíz írta...

Köszönöm lányok! :)

Elíz írta...

Köszönöm! :$

Megjegyzés küldése