Disney hercegnők gyűrűi

A Disney hercegnőket nem lehet megunni! :) Beszámoltam már Nektek hercegnők ihlette csodás esküvői ruhákról, valamint ékszerekről és dizájner ruhákról is. Ezúttal pedig a hercegnőkhöz illő gyűrűk következnek!
A gyűrűket a Gemvara nevezetű cég készítette el és természetesen a legnevesebb hercegnők mind "kaptak" egyet-egyet. Egyiknél sem spóroltak a drágakövekkel - ez az árukon is meglátszik, melyek 1000 dollártól egészen 5000-ig terjednek! A gyűrűk belsejében különböző idézetek is olvashatók, melyek az adott hercegnőhöz kapcsolódnak. Következzenek is a gyűrűk szépen sorjában:

Ariel
14 karátos fehér arany gyűrű ametiszttel és smaragddal, középen egy párna csiszolású piros garnettel.



Belle
14 karátos sárga arany gyűrű zafírokkal és rubinokkal, középen egy sárga zafírral.



Csipkerózsika
14 karátos sárga arany gyűrű gyémántokkal, középen egy kerek rózsaszínű zafírral.



Hamupipőke
14 karátos fehér arany gyűrű gyémántokkal, középen egy párna csiszolású kék topázzal.



Hófehérke 
18 karátos fehér arany gyűrű sárga és kék zafírokkal, középen egy kerek rubinnal.



Jázmin
14 karátos fehér arany gyűrű zafírokkal és gyémántokkal, középen kék topázzal.



Mulan
14 karátos fehér arany gyűrű fekete gyémántokkal és smaragdokkal, középen egy zöld ametiszttel.



Pocahontas
14 karátos rózsa arany gyűrű gyémántokkal, középen egy kerek csiszolású piros garnettel.



Rapunzel
14 karátos fehér arany gyűrű gyémántokkal, rózsaszín turmalinokkal, középen egy kerek ametiszttel.



Tiana
Sterling ezüst gyűrű zöld ametisztekkel és turmalinokkal.


Annyira szép mind! Ha mégis egyet kellene választanom, akkor Hamupipőke gyűrűjét választanám! (Az esküvői ruháknál is az övé lett a befutó nálam :))

Nektek hogy tetszenek? Melyik a kedvencetek?

16 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) írta...

hű de gyönyörűek és tényleg mennem a karakterekhez. :)
nekem Csipkerózsikáé és Rapunzelé tetszik legjobban, bár szerintem fehér arannyal jobban néznének ki, de úgy meg nem illenének a karakterekhez. :)

Gabica írta...

A Belle, Csipkerózsika, Hamupipőke, Rapunze és Pocahontas nagyon el lett találva, egyből beugrottak róluk, de a többi nem :S azokat hiába nézegettem, nem láttam bennük az adott Disney hercegnőt!
Ennek ellenére a Jázmin tetszik a legjobban, vagy a Csipkerózsika, ezeket tudnám elképzelni magamnak :) (bár a kék helyett inkább vmi más színt)

Barta Veronika írta...

Tiana. Csak az tetszik, a többinél mindben van valami, ami nem stimmel. :D

Réku írta...

Nekem Jázmin gyűrűje tetszik :)

djkaty írta...

Hamupipőke, Rapunzel és Jázmin gyűrűje jöhet, gyönyörűek! :-)

Elíz írta...

Én is jobban kedvelem a fehér aranyat, de ezek pont így tökéletesek :)

Elíz írta...

:O Szerintem mindre rá lehet ismerni! Persze legtöbbször a színekről, de hát nem is valami nagy a felület, amin alkothattak :)

Elíz írta...

:D
Szegény Tiana, pont csak az övénél spórolták ki az aranyat! :D

Elíz írta...

Az az egyszerűségében olyan gyönyörű :)

Elíz írta...

:) Azok ám!

hkorinna írta...

Én is a Hamupipőkéjét választanám, gyönyörűségesen szép! :))

Névtelen írta...

Csipkerózsika és Hamupipőke gyűrűje tetszik a legjobban!!!

jó poszt lett!

http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/

Réka írta...

Csipkerózsika, Jázmin és Tiana nagyon tetszik

Olyan jó, hogy ilyenről is írtál, szupiii :)

Elíz írta...

Ugye? *.*

Elíz írta...

Köszi! Örülök, hogy tetszik Nektek! :)

Nóra írta...

én mindegyiket egyből be tudtam azonosítani,de nekem már kicsit too much kategória majdnem mind....viszont Jázminé letisztult és gyönyörű, elfogadnám <3

Megjegyzés küldése