Welcome to the jungle!

Ma eltökélt szándékom volt körömnyomdázni. Az eső, a burjánzó zöld növényzet és a madárcsicsergés megihletett, ezért egy csodás smaragdzöld színt kentem fel. Erre szerettem volna tollakat nyomdázni, de mivel a kiválasztott színek nem akartak a mélyedésben megmaradni, feladtam...legalábbis a nyomdázást. Azonban mindenképpen szerettem volna egy dzsungelt idéző manit készíteni. Így előkerült egy még sosem használt fekete repedezős lakk és egy kis arany is.

Dzsungel

Anno mikor megjelentek a repedezős lakkok, nagyon megtetszettek, rögtön vettem is egy IsaDora lakkot, de túl sokszor nem használtam (egyszer), gyorsan alábbhagyott a lelkesedésem. De mostanában újból rájöttem, hogy tetszenek nekem ezek a lakkok, igaz, inkább azok, amik hüllőbőrt imitálva repedeznek. Kell egy olyan! S bár ez az Alessandro international csak egy sima, mezei repedezős lakk, nekem bizony ez is a kígyóbőrt idézi! Íme hát a dzsungeles, kígyós körmeim:

Élőben a smaragdzöld dominál, sajnos képeken a fekete






Alapnak az Astor Fashion Studio 008 Mint Candy lakkját haszáltam, illetve a gyűrűsujjamra a jól bevált Mabelline Colorama 48 Honey Crystals kentem fel. Ezekre jött egy réteg az Alessandro international Go Magic! fekete lakkjából, amiért most újra jár a köszönet Nórinak, mert tőle kaptam még régebben és mert szuper lakk! :)

Hogy tetszik Nektek? Szeretitek a repedezős lakkokat?

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Jó lett nagyon! A nyomdázást még én nekem is gyakorolgatnom kell, ha normális lesz, megmutatom majd. :DDD

Elíz írta...

Köszönöm! :)
Nekem úgy tetszene ez a nyomdázás, de nem akar sikerülni :D meg mondjuk jó lenne valahonnan olcsón sok szuper lemezt szerezni :)

PAncsi írta...

A körömnyomdáról lehúztad a védőfóliát, ugye? (ne légy mérges, ha ez alap számodra)
Esetleg próbáld meg kicsit megdörzsölni körömkefével a mintalemezt, hátha az segít :-)
Bundle Monster mintalemezeket nem nézegetted még? Ha leosztod a csomag árát, kiderül, hogy egész olcsó egy-egy lemezke

Elíz írta...

Igen! Semmi gond, láttam, hogy már sok embernél a fólia volt a gond! :D
Köszönöm, megpróbálom! Meg több lakkot is fogok próbálni, csak ugye kell hozzá türelem :D
Még nem, de meglesem akkor, köszi! :)

Nóra írta...

kis cukika ez az Alessandro lakk :)

Megjegyzés küldése