Hogyan viseljük a szalmakalapot?

A legutóbbi "Jöhet vagy mehet?" részben a kalapokról (is) kérdeztelek Titeket. Mint kiderült, sokan kedvelitek ezeket a cuki fejfedőket, Katy részéről pedig érkezett egy olyan kérdés, hogy mutatnék-e pár kalapos összeállítást. Természetesen örömmel vettem a kérését! 
A hangsúly most azon van, hogy városban hogyan hordhatjuk a szalmakalapjainkat. Ezért a legtöbbször a kisebb karimájú kalapokat állítottam a szettek középpontjaiba. De persze lesznek széles karimájúak is, melyeket azonban fesztiválokra, vízpartokra képzeltem el. Mivel ez is egy kiegészítő, én szeretem, ha harmonizál a szettünk egy-egy darabjával. Ennek tükrében válogattam az egyes darabokat melléjük - remélem tetszeni fognak és tudtok majd ihletet meríteni belőlük a kinézett vagy már beszerzett kalapotok viseléséhez! :)


Ez a vidám kalap egy vidám szettet kíván, mely sikkes választás lehet bármilyen városi programhoz!


Ehhez az egyszerű, modern kalaphoz egy hasonlóan letisztult szettet álmodtam meg, melyet a kalapon is megtalálható kevés sárga színnel és egy kis mintával dobtam fel.


Két lubickolás között egy sétára kapjunk fel egy nagy strandkendőt és egy széles karimájú kalapot!


Egy ilyen virágos kalap tökéletes kiegészítője lehet a romantikus és bájos szettünknek!


Ezt a szalmakalapot egyenesen a laza fesztiválozós szettek kiegészítéséhez találták ki!


A kalapon lévő fonott rátéthez jó választás lehet még egy fonott kiegészítő. Ez lehet egy szandál vagy akár egy öv is.


Mint egy díva! Amikor épp nem strandolunk, menjünk el ebédelni vagy sétálni a városba egy ilyen szettben!


Ha szeretjük az azték mintát és társait, akkor ezt a kalapot nekünk találták ki. Nagyon sikkes kis szetteket állíthatunk vele össze!


Még egy ilyen elegánsabb szetthez is remekül passzolhat egy megfelelően kiválasztott kalap!


Kicsit country, kicsit bohém, kicsit romantikus ez a kalap és egyben a szett is!

Nektek melyik a kedvenc kalapotok és szettetek? Milyen összeállításokban tudnátok még elképzelni az egyes kalapokat?

15 megjegyzés:

the beauty's paradise írta...

Nagyon tetszenek az összeállítások, az első és a harmadik a kedvencem! ;)

Réku írta...

Jaaaaj, nagyon jók! :)

Elíz írta...

:) Az első az én egyik személyes kedvencem is! :D

Elíz írta...

Köszi! :)

djkaty írta...

Nagyon köszönöm! Eddig nem gondoltam, hogy vágyom szalmakalapra úgy igazán, de most felkerült a listámra, két szett kivételével mindet szívesen hordanám :-)

Névtelen írta...

nekem a 2. és a 3. összeállítás a legjobb!!!

Elíz írta...

Szívesen, örömmel tettem! :) Akkor ideje beszerezni egyet ;)

Aviana Rahl írta...

Én is nemrég vettem magamnak egy kalapot :)

Az igazság az, hogy nekem mindegyik összeállítás tetszik :$

Elíz írta...

Ó, ennek örülök! ^^

hkorinna írta...

Szuper összeállítások, nem is tudnék kedvencet választani!Én nagyon megszerettem a kalapokat pár éve, annyira feldobják a legegyszerűbb sort-farmer szettet is. :)

Barta Veronika írta...

Ezek a szettek most nagyon ottvannak a szeren. :) Épp olyan kalapvadászaton vagyok, mint ami az első képen van. Már meg is van a kiszemelt hely ahol láttam. :)
Próbáltam a virágos, deichmannost is, de valahogy nem volt az igazi, és sokalltam is. :/

Elíz írta...

Köszi! :) Igen, így igaz! Én azt is kigondoltam már, hogy beszerzek egy simát, valamint különféle színű szalagokat és virágdíszeket, így variálhatom majd kedvemre, ezáltal pedig ha akarom a romantikusabb, ha akarom akkor a modernebb szettemhez is illeni fog!

Elíz írta...

Örülök, ha tetszenek! :) Nekem is az a kalap tetszik a legjobban :)
Én mondjuk úgy vagyok vele, hogy annyit még megérne nekem, feltéve ha jól áll :)

Unknown írta...

Az összes tetszik!! A strandolós és a fesztiválozós különösen :) Csak kár hogy félre kell tenni (már megint) egy időre a nyári cuccokat.

Elíz írta...

Ne is mondd, úgy nem szeretem, hogy már elő lehetett venni a sortokat és társait, erre most megint lehet elpakolni :s

Megjegyzés küldése