Filmajánló - VI.

Jöhet egy könnyű, nevetős film péntek estére? :) Ezúttal egy fantasy kalandfilmet ajánlok Nektek, ami tele van poénokkal és van benne egy adag romantika is. Ez a film pedig a Csillagpor.
Mikor a tv-ben láttam, meglepődtem, hogyan maradhatott ez ki az életemből (mint mozi), mivel egy nagyon igényesen elkészített filmről van szó. Tetszik a cselekmény vezetése, a fordulatok, van benne egy csomó poén és mindez egy nagyon szép látványvilággal párosul. Tulajdonképpen olyan, mint egy mese...és én személy szerint imádom!
A történet egy Fal nevű városkában kezdődik, ahol egy Tristan nevű fiú éppen azon munkálkodik, hogy meghódítsa a szépséges Victoria szívét. Egy este megígéri neki, hogy elhozza neki azt a hullócsillagot, amit megpillantottak lehullani. Igen ám, de a csillag amögött a fal mögött ért földet, mely elválasztja az ő világukat egy titokzatos, varázslatokkal teli világtól. Valamint ehhez az ígérethez a csillagnak is lesz egy-két szava...


"Nem láttál itt egy hullócsillagot valahol?"

Láttátok már? Ha igen, tetszett?
 
A "Filmajánló" eddigi részei:
I. - Hiúság Vására
II. - Bájkeverő  
III. - Levelek Júliának
IV. - Csajok háborúja 
V. - Míg a világvége el nem választ

8 megjegyzés:

Réka írta...

Nagyon szeretem ezt a filmet, aranyos :) Michelle Pfeiffer nagyon jó benne, mint boszi ^^

Gabica írta...

Egyik nagy kedvencem! Annyira aranyos a története, és a képvilága nagyszerű a színészek is óriásiak :) Mindenkinek megéri megnézni! :) Örülök, hogy ezt a filmet hoztad! :)

phoenix írta...

Nagyon szeretem ezt a filmet, tényleg egy mese igazából :) A könyvet is olvastam, az is jó :)

Elíz írta...

Olyan szép Michelle benne :) (a szív után és a varázslatok előtt persze :D)

Elíz írta...

:)
Robert De Niro <3 :D

Elíz írta...

Én is szeretném majd elolvasni! :)

Gabica írta...

Annyira jól alakítja a szerepét, nagyon cukiii :D

hkorinna írta...

Én is nagyon szeretem könyvben és filmben is! *.*

Megjegyzés küldése